Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A mně u slova ročník naskočila ta písnička od Chinaski "jsem silnej ročník..."😀

2 0
možnosti
Foto

Jo to jsem... Díky za nákuk. Vše něj v novém roce.

0 0
možnosti
Foto

straty i nálezy pekný a vtipný blog veľa štastia do roku nového

1 0
možnosti
Foto

I tobě přeji vše nejlepší v novém roce, Janka. Díky za komentář.

1 0
možnosti
VN

,,... sotva dýchám a jen tu romanticky vzdychám...

Vše nejlepší v novém roce přeji ...

2 0
možnosti
Foto

Hezkýjen bych k tomu dodal, že moje francouština neustrnula, protože neměla žádný základ, z kterého by se rozvinula

1 0
možnosti
IL

I po malem mnozstvi alkoholu, ani ne jedna sklenicka ,mi neni do zpevu, protoze mi neni dobre. Jinak Musim se vsim souhlasit. Krasny a pohodovy rok 2024

1 0
možnosti
RE

Pavlo, ty taky jezdíš na vodu? A dokonce hned s přilbicí....

0 1
možnosti
Foto

No jasně, že váháš. To byla Salza loni v květnu. Ale na barace jsem jela poprvé v životě. Já umím kormidlovat klasickou kanoistika, ale tohle taky šlo. Dík za nákuk. Promiň, to mělo být plus. Mi to ujelo.🙂🙂

0 0
možnosti
Foto

Víš, Pavlo milá, ta síla, co nám zbyla, nám stačí ... musíme jít dál.

Po cestách plných výmolů, sami i pospolu ... jen dnes si vem čepici, šál.

3 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.