Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrá úvaha a máš u mě jedničku

1 0
možnosti
Foto

Už som videla aj mnoho článkov napísaných Al. Fotky Al. Aj som takú koláž skúšala, je to výhoda v tom, že to netreba autorizovať. Ale neni to ono. Ale rozvášnené ženy s lupénkovou pilkou nedokážu nahradiť Ty si češtinárka? Potrebujem poradiť.Môžem Ti napísať na fac?

1 0
možnosti
Foto

Díky za komentář. Klidně mi napiš.

1 0
možnosti

Bůhví, jak to všechno skončí. V naší přetechnizované civilizaci je běžné, že co se ujme, pokračuje dále raketovým tempem. Zajímavě se o AI Art rozepsal pan Řeháček:

https://janrehacek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=811969

1 0
možnosti
Foto

Díky za komentář a odkaz. Ráda si to přečtu.

0 0
možnosti
Foto

Pavlo, zrovna sepisuji další eskapády pana Čoudka a pevně doufám, že tohle by žádný Al nezvládl. A Tvoje poezie tu umělou hravě strčí do kapsy.

1 0
možnosti
Foto

Tak kde sa na Čoudka hrabe Al, aj keď oni kopírujú ľudské chovanie, neviem to technicky vysvetliť, niečo ako papoušek, sú už aj takí, je na to odborný názov. Ale ten vývoj je ešte ďaleko. Len jedného sa bojím, čo už vo vyspelejších krajinách zanechávajú, my tou skúsenosťou asi musíme prejsť, lebo vývoj dobrý či špatný nepreskočíš.

1 0
možnosti
Foto

Prý má limity... Jen si nejsem jistá, jestli ty, se kterými počítáme, ještě platí.

1 0
možnosti
Foto

Každým dnem je prý dokonalejší a dokonalejší, takže dnešní limity už zítra platit nebudou...

1 0
možnosti
RE

Zatim dělám, že to nevidim i když ten svět kolem už podle toho vypadá:) Ještě, že je zatim kam zdrhnout:)))

1 0
možnosti
Foto

Já bych taky ráda dělala jako že nic, ale bohužel se mi ta AI čím dál tím víc plete pod nohy. Díky za nákuk, Romane.

1 0
možnosti
LV

Erotickou báseň to nenapíše. Zkoušel jsem to. Slušně se to omluvila, ale prej nesmí.

1 0
možnosti
Foto

Ale naznačovat umí pěkně! Díky za komentář.

0 0
možnosti
Foto

pivo se bude točit furt po starým

1 0
možnosti
Foto

No jo, když to já moc neocením, páč pivo nepiju.

0 0
možnosti
Foto

Šroubečky, ó šroubečky, nechť přiblíží se k jezeru!😺

2 0
možnosti
Foto

Jj. Čekají nás velké věci...

0 0
možnosti
VN

Po tomto článku už se nebudu bát tolik o budoucnost naší mládeže. Myslím , že lidstvo se nenechá obrat o hravost a tvořivost i když nadále budeme vymýšlet i zjednodušení života.

Viz pračky a myčky. Já osobně bych momentálně potřebovala vymyslet něco na povlíkání ložního prádla . Neb jsem už ve věku

a vše už mě bolí a ke všemu jsem prťavá .

...

1 0
možnosti
Foto

S tou tvořivostí a fantazií to bude možná časem trochu problém. Třeba zpohodlníme a zakrníme, když za nás budou myslet přístroje. Díky za nákuk.

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.