Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jsem tak trochu na hlavu...

V poslední době se nám tady rozmohl takový fenomén. Několik zdejších blogerů tu občas, kromě jiných článků, píše i verše a blogerky, které by v sobě také určitě našly nějaké ty básnické vlohy, se k tomu pořád ne a ne rozhoupat...

No jo, když básničky tu skoro nikdo nečte, chcete možná namítnout. Ale kdež, trocha poezie přece nikoho nezabije. Nenapsala jsem už tohle někdy někde? Já se nejspíš pořád opakuji... Inu, co nadělám. Ale abych tu nemlátila prázdnou slámu, zde je tedy menší porce nenáročných veršíků:

U kuchyňské linky

Na tváře nanes si barevné šminky
dnes ti to sekne u kuchyňské linky
když ladně mícháš créme brulée
musím si honem dojít pro brýle
abych lépe viděl, co tvůj výstřih tají
zatímco v hrnci knedle klokotají
a jak tam tak stojíš v té zástěře
musím se ti přiznat k nevěře
zhřešil jsem zhřešil - a je to venku!
před tvým božským soufflé au fromage
zašel jsem si tajně na tlačenku...
však teď jsem jen tvůj, tady mě máš!

 

Sebereflexe

Popíjím v tichosti ranní kávu
na display ti ťukám rychlou zprávu
že na tebe myslím, kudy chodím
jen si prosím nemysli, že tě za nos vodím
že jsem byla s jiným, přiznávám, to ano
říká se přece: přej a bude ti přáno
nedělej však z toho hnedka aféru
člověk se prostě neubrání maléru
já vím, že ty bys šel za láskou světa kraj
promiň, když já mám radši Máchův Máj...

 

Verše psané na hlavu

Jsem tak trochu na hlavu
ale hlavně to nikomu
neříkej
nezkazím žádnou zábavu
a když mě náhodou
rupne v bedně
tak si do sta
počítej
Žiju ze dne na den
žádný velký plány
vzdušný zámky, hodinky
s vodotryskem či
růžové aeroplány
miluji, nenávidím
hádám se i o nejmenší
pitomost

A pak se ráda usmiřuju
nejdříve stavím a pak
bourám každý most
spolehni se, že na mne se
nedá spolehnout
jen tak životem si pluju
a ráda provokuju

Jsem totiž tak trochu na hlavu
a tím jsem řekla
víc než dost

 

-----------------------------------
Takže takhle. Neberte mne moc vážně. Že nejsem žádný veršotepec, to pozná předpokládám i slepec.
Tak zas někdy příště :))
 

 

 

Autor: Pavla Kolářová | pátek 18.11.2022 5:42 | karma článku: 13,29 | přečteno: 244x
  • Další články autora

Pavla Kolářová

Lupénková pilka v rukou rozvášněných žen aneb Jak to vidí umělá inteligence

Člověk se nestále učí, neb je to tvor rozumný a příroda ho obdařila inteligencí. Prý... No, dejme tomu, že ano. Jenomže je to také tvor líný a co může, to si usnadní. Vezměte si takový pazourek, zápalky, kolo, splachovací záchod...

22.2.2024 v 15:47 | Karma: 12,24 | Přečteno: 241x | Diskuse| Ostatní

Pavla Kolářová

Dobrej ročník...

Tak teda zase jsme o rok starší. Nepotrpím si na patetická slova, ani tu nechci bilancovat, jen trochu zalistuji ve svých vzpomínkách. Asi začnu s alkoholem. Totiž ne s jeho konzumací, ale dám k dobru pár poznatků, které jsem...

7.1.2024 v 10:32 | Karma: 17,07 | Přečteno: 304x | Diskuse| Ostatní

Pavla Kolářová

Když nechcete zapadnout...

Tak nám už více než dva dny chumelí... Pár centimetrů sněhu? Řeknete si, to je toho. Ti z města jsou ňáký zpovykaní. U nás jsme na něco takového dávno zvyklí... No i když v posledních letech je toho bílého nadělení čím dál tím...

3.12.2023 v 15:08 | Karma: 15,24 | Přečteno: 323x | Diskuse| Ostatní

Pavla Kolářová

Nemáme koule, zeptejte se příští týden...

V obchodech pomalu a jistě začíná každoroční předvánoční šílenství a mě se zmocňuje každoroční panika. Pokud nemusím, tak v následujících týdnech do žádných větších obchodních center nepáchnu. Zvažuji několik únikových variant,...

12.11.2023 v 11:19 | Karma: 30,80 | Přečteno: 3572x | Diskuse| Ostatní

Pavla Kolářová

Konečně je hnusně...

Víte co? Od tý doby, co tu máme to globální oteplování či co, je počasí celý poblázněný a kdo se v tom má vyznat, jaké je vlastně roční období. V zimě je teplo. Na jaře mrzne. V létě je extrémní sucho nebo prší a prší. No a...

4.11.2023 v 15:04 | Karma: 18,29 | Přečteno: 360x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Trumpova potenciální viceprezidentka zastřelila fenu. Byla nevychovaná, napsala

27. dubna 2024  21:46

Guvernérka Jižní Dakoty Kristi Noemová, kterou by si exprezident a předpokládaný republikánský...

Rusko útočilo na zařízení, která zajišťují dodávky plynu do EU, řekl Zelenskyj

27. dubna 2024  20:14,  aktualizováno  20:33

Sledujeme online Sobotní vzdušný útok ruských sil na energetickou infrastrukturu Ukrajiny cílil na plynárenská...

Povolení stavby do měsíce a online. Úředníci v obavách, mezi stavaři skepse

27. dubna 2024

Premium Místo obíhání stavebních úřadů a shánění razítek k povolení stavby nebo rekonstrukce bude lidem...

  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.