Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jedno hodně velikánské mínus

Tak si to shrňme: včera jsem byla nemístně drzá, mystifikovala jsem nic netušící lidi, lhala a kradla. A ještě jsem málem schytala jednu pěstí do oka, když jsem se nedopatřením nachomýtla ke rvačce v obchodě. No, slušná bilance...

Tak tedy vezmu to hezky po pořádku: asi tak podruhé v životě jsem si přečetla blog té úplně nejvíc nejčtenější bloggerky na iDNES a došla jsem k názoru, že ho ale vůbec nechápu. No možná, že jsem úplně hloupá a mám omezený rozhled, nebo jsem barvoslepá a zaměňuju červenou a zelenou a nebo to bude kombinace toho všeho najednou. Tak jsem slušně a zdvořile napsala do diskuse, že se obávám, že se zveřejněnými údaji nemohu tak docela souhlasit a vysloužila jsem si slušnou řádku mínusů od ostatních čtenářů. Jen o dva mínusy více měl jediný přispěvatel, který tam podotknul cosi na hranici vulgárnosti. Tím mne bohužel připravil o prvenství.

A mám to. Teď už jsem "jenom" druhá.

No nic, následující přešlap byl, že jsem svým včerejším článkem uvedla v trapný omyl více než šest set lidí, kteří čekali od rádoby vtipného nadpisu o "pytlících", že bude následovat nějaký veselý a humorný článek, nejspíše na téma vaření, pletení, nakupování nebo snad dokonce sex. A ona se z toho prachsprostě vyklubala dobře zamaskovaná politika! V rubrice "Ostatní" - kdo to měl tušit! Čímž se dostávám k dalšímu bodu, že jsem de facto lhala hned ve druhém odstavci za perexem, že to rozhodně nebude o politice.

A tolik bláhových lidí tomu uvěřilo! Udělali mi tím dost čáru přes rozpočet, čekala jsem, že "filozofující" článek si přečte nejvýše sto (no ze slušnosti možná stopadesát) lidí. Zkrátka špatný odhad.

A jak to bylo s tím kradením? No tak trochu jsem odcizila něčí slova a neuvedla jejich autora. K tomu mne tedy vedl jediný důvod, neměla jsem možnost se dotyčného zeptat, zda by souhlasil s uvedením svého jména na sociálních sítích, ještě ke všemu v mém nablblém článku. Tedy to jsem ještě ani nevěděla, že ho napíšu.

Ale to mne stejně neomlouvá. Další veliké mínus. A stejně to jméno neřeknu! A Vám se, pane doktore omlouvám, jestli jsem zkomolila Vaše myšlenky.

Paradoxně jsem po té řádce "přehmatů" zjistila několik zajímavých věcí: čtenost článku nerovná se vždy jeho kvalitě, v tom dobrém i špatném slova smyslu. Je to jenom číslo, které tak maximálně vypovídá o tom, zda je dotyčný pisatel známý či neznámý, VIP či "no name", umí dobře formulovat slova, umí zahrát na tu správnou strunu u čtenářů, umí vtipným nadpisem navnadit obecenstvo, slíbit nesplnitelné, splnit to co nesliboval, nebo umí patřičně šokovat.

K příjemnému zjištění patří, že mých pár pravidelných či občasných čtenářů, kterých si moc vážím, to se mnou myslí natolik upřímně, že se prostě pod nějaký můj výplod, který se jim nepozdává, nepodepíší v podobě diskusního příspěvku. A přitom by mi tam mohli nakrásně nasázet spoustu mínusů a palců dolů.

Takže díky moc za upřímnost a slušné zacházení. Je dobré znát názor druhých, i když ho nevysloví. Tak třeba příště napíšu něco lepšího.

Teda tak trochu mne mrzí, že jsem se na zdejším blogu zřejmě už navěky etablovala jako "hodná holka, co píše ty nenáročný články á la Žena a život". Tak ráda bych opustila tuhle škatulku, ale nedaří se. Ale nejméně ze všeho mne po včerejšku trápí těch osmnáct (či snad už mnohem více?) mínusů od skalních přívrženců úplně nejvíc nejčtěnější bloggerky. Na ty jsem patřičně hrdá.

I když jsem ta "hodná holka", za svoje názory se nestydím. Ať si myslí, kdo chce co chce - však už mi to případní oponenti v diskusi pěkně vytmaví. Z toho strach nemám. Už si zvykám.

Hlavně že jsem si neodnesla z tý sámošky monokla. Ale o tom snad někdy příště. Mezitím se poohlédnu po nějakém kurzu sebeobrany nebo řešení krizových situací.

 

Autor: Pavla Kolářová | sobota 4.2.2017 8:46 | karma článku: 16,93 | přečteno: 622x
  • Další články autora

Pavla Kolářová

Lupénková pilka v rukou rozvášněných žen aneb Jak to vidí umělá inteligence

Člověk se nestále učí, neb je to tvor rozumný a příroda ho obdařila inteligencí. Prý... No, dejme tomu, že ano. Jenomže je to také tvor líný a co může, to si usnadní. Vezměte si takový pazourek, zápalky, kolo, splachovací záchod...

22.2.2024 v 15:47 | Karma: 12,24 | Přečteno: 242x | Diskuse| Ostatní

Pavla Kolářová

Dobrej ročník...

Tak teda zase jsme o rok starší. Nepotrpím si na patetická slova, ani tu nechci bilancovat, jen trochu zalistuji ve svých vzpomínkách. Asi začnu s alkoholem. Totiž ne s jeho konzumací, ale dám k dobru pár poznatků, které jsem...

7.1.2024 v 10:32 | Karma: 17,07 | Přečteno: 305x | Diskuse| Ostatní

Pavla Kolářová

Když nechcete zapadnout...

Tak nám už více než dva dny chumelí... Pár centimetrů sněhu? Řeknete si, to je toho. Ti z města jsou ňáký zpovykaní. U nás jsme na něco takového dávno zvyklí... No i když v posledních letech je toho bílého nadělení čím dál tím...

3.12.2023 v 15:08 | Karma: 15,24 | Přečteno: 324x | Diskuse| Ostatní

Pavla Kolářová

Nemáme koule, zeptejte se příští týden...

V obchodech pomalu a jistě začíná každoroční předvánoční šílenství a mě se zmocňuje každoroční panika. Pokud nemusím, tak v následujících týdnech do žádných větších obchodních center nepáchnu. Zvažuji několik únikových variant,...

12.11.2023 v 11:19 | Karma: 30,80 | Přečteno: 3573x | Diskuse| Ostatní

Pavla Kolářová

Konečně je hnusně...

Víte co? Od tý doby, co tu máme to globální oteplování či co, je počasí celý poblázněný a kdo se v tom má vyznat, jaké je vlastně roční období. V zimě je teplo. Na jaře mrzne. V létě je extrémní sucho nebo prší a prší. No a...

4.11.2023 v 15:04 | Karma: 18,29 | Přečteno: 361x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Mexičtí narkos už nepašují peníze, platí si šmouly. Je to legální a bez rizika

5. května 2024

Premium Vsaďte se, že nevíte, jak mexičtí narkos pašují peníze z Ameriky. Jistě, viděli jste v seriálech na...

Nová vlna podvodů. Vyluxovaným účtem to nekončí, přeprodávají se osobní data

5. května 2024

Premium Kyberzločinu dlouhodobě přibývá, v Česku se s končící lhůtou pro daňová přiznání podvodníci...

Životní prostředí v Československu patřilo k nejhorším na světě, líčí vědec

5. května 2024

Premium V roce 1989 se stal vůbec prvním ministrem životního prostředí. Profesor Bedřich Moldan patří mezi...

Auto za tahačem s tankem zastavilo. Už ale ne kamion, který osobák sešrotoval

4. května 2024  9:48,  aktualizováno  21:52

Při nehodě tří aut zemřel na dálnici D1 mezi Bohumínem a Polskem jeden člověk, další dva jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.