Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkné, Poezii mám ráda.

0 0
možnosti
Foto

Díky moc za návštěvu, Jitko. To byl jen takový "ujetý" nápad, už mi ta poezie leze na mozek (teda ne že by se mi někteří autoři nelíbili), ale naštěstí jsem už dnes dočetla povinný seznam autorů - uff! Jak je vidět podle mizivé čtenosti, na blogu moc "veršomilů" není. O to víc si cením všech milých diskusních příspěvků. :-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Tak já se teda přiznám, já to občas čtu ;-)R^ a občas je to vždycky pěkné - pěkné dny, vinšuju.:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky moc za návštěvu, Karle. Taky přeju hezký den.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

J59a57n55a 32M89a65j68o48v55á

19. 2. 2017 13:52

Pavli, ačkoliv jsem si vždycky myslela, že v poezii se neztrácím, ty "vany" mne dneska dost dostaly :-))). Díky za jemné popostrčení pod básní, ona je ta moje knihovnická minulost už taky opelichaná :-))

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Jani, díky za nakouknutí. Že je tam dneska venku ale hezky, co? Doufám, že u vás na Moravě taky.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

S tím náhledem to taky nechápu, že tak docela nefunguje. Mně párkrát ukázal "speciální" znaky v pohodě, a v článku pak bylo nějaké cosi.:-P Možná to je tím, že něco je na slovenských serverech, a něco na našich...

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Kláro, díky za komentář. S grafikou článků (zejména fotek) dost bojuju. Tak jsem tam prachsprostě přidělala ty čáry.

P.S.: Mrzí mne, že jsme neměly na srazu možnost si popovídat. Musela jsem odejít dost brzy. A nebo je to taky tím, že jsem dost plachý stvoření a trochu mi trvá než se rozmluvím s lidmi, které jsem viděla osobně poprvé v životě.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za nakouknutí. A věř mi, "boobs" bývají většinou dvě - tudíž "are". :-):-):-)

2 0
možnosti

Díky Pavlo! To víš, když jenom "nasávám", tak nevim od čeho se to odvíjí. tipoval jsem, zda to není třeba jako neživotný i když životný:-);-D

0 0
možnosti

R^ Mám tady Jaro(u) pořád!:-)

Nemělo by to být "Your Boobs is"?.... Jsem jen laik, co "nasává" na cestách:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Hezky jsi pojala předjarní těšení, Pavlo. Přidávám se:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky moc. Prostě je to ve vzduchu, tak to muselo ven. Přeju hezký zbytek slunečné neděle.:-):-):-)

1 0
možnosti

Díky za dobré jitro, Pavli :-) Užij sobě slunečnou neděli :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, taky si užij hezkou neděli. Venku to vypadá nadějně.:-):-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,23
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.