Diskuse

Léto začíná!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

tak ty háčkované šortky nemají chybu;-D;-D;-D

kromě střídání trendů mě štve i to večné střídání výzdoby bytu-když jsem na velikonoce při věšení kraslis zjistila, že mám na lustru ještě vánoční jmelí napadlo mě že to tam už asi nechám do příštích vánoc- a teď možná nesundám ani ty kraslice:-)

0 0
možnosti
Foto

Přesně tak, Libuše, já bych to tam taky nechala - kašlu na trendy. Díky za nakouknutí.:-):-):-)

0 0
možnosti
JS

R^:-) jojo, Vánoce začneme "řešit" pro jistotu už v květnu - co kdyby náhodou a v prosinci to hodíme do letního gala... až se takhle pitomě začne chovat i příroda, tak potěš prdy, to bude mela, Pavli ;-)

0 0
možnosti
Foto

Já už pro jistotu nic "neřeším", dříve než je nezbytně nutné. Jsem halt takový prokrastinátor - vše na poslední chvíli, až to přijde, tak to bude. Přeju hezký den.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

J61a87n53a 68M88a46j11o23v66á

23. 4. 2017 18:03

Pavli...nástěnky, šeřík, holubice....úplně jsem to najednou viděla :-)

A víc nebudu kecat, jdu "taťkovi" uháčkovat šortky. :-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj, Jano, díky za nakouknutí. To jsem zvědavá, jakou budou mít ty Tvoje šortky odezvu.;-DR^

0 0
možnosti
MR

M54a15r32t81i28n 47R79a64m

23. 4. 2017 16:38

Nenechte si to nalhat! Na Krušných horách sněží!

0 0
možnosti
Foto

To věřím, prý je někde i lavinový nebezpečí! Díky za nakouknutí.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Pavlo, to ještě nic není. Počkej, až ten zelený ošklivý střet začne otravovat s "letními Vánocemi," jak je posledních pár roků jeho zvykem;-D

Ne, nedej na letáky, koukej, jak je za oknem - tady zrovna posněhává:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, díky za návštěvu. U nás sice neposněhává, ale včera říkali ve zprávách, že na některých místech v Česku hrozí lavinový nebezpečí - prostě "léto" jak vyšitý!;-D

1 0
možnosti
Foto

Pavli, vzhledem k tomu, že zde místy sněží, tak mi léto připadá jako věc nemožná. Vše, co už bylo uschováno ve skříni, jsem povytahovala a něco i přidala;-D

0 0
možnosti
Foto

No u nás to taky nevypadá nejrůžověji - na nebi se mračí černý mrak. Ale to víš, když má být přístí týden ta akce "letní zboží", kdo by odolal?:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

I31v95a53n 26M40a11r15e93k

23. 4. 2017 13:32

Dobré,až . . . . . . . . Na ty "kraťasy" na tom posledním fotu, ty bych tedy "nevydýchal". ;-( Rv

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že něco takovýho bylo v módě v šedesátých. Jenom nevím, jestli to v jistých partiích nekouše.;-)

0 0
možnosti
MV
Foto

Zadej rozměry. Máme doma takovou starou jedovatě zelenou vlnu. Ta by se ti líbíla?;-D

0 0
možnosti