Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Slušná znalost plevele R^

0 0
možnosti
Foto

No přiznám se, umím slušně listovat v atlase rostln. Ale pár druhů přeci jen znám. Díky za nakouknutí.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Začátek jste vynechala, kde roste - ječmen myší. Ta mrkvovitá není bedrník, ale jedovatá - krabilice mámivá.

0 0
možnosti
Foto

Tím bedrníkem jsem si nebyla jistá, porovnávala jsem to podle listů s obrázkem v atlasu, ale krabilice má mít údajně dost specifickou vůni, což tahle kytka neměla. Každopádně díky za nakouknutí.:-)

0 0
možnosti
Foto

Krásné, pohladí duši i oko;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jitko, přeji krásný den.:-):-):-)

1 0
možnosti
JL

Kdyz tam jsou ty divoke kocky, nezpivate si:

Utikej Pavlo Utikej, honi te kocour divokej?

Jinak obdivuju Vas smysl pro krasu, tu kterou prumerny clovek bez povsimnuti myji.

0 0
možnosti
Foto

Možná si i někdy v duchu zpívám, ale tohle zrovna asi ne. A myslím, že nemám až tak nadprůměrný smysl pro krásu, prostě se někdy zastavím a věci, které jindy míjím bez povšimnutí, vyfotím.

Díky za nahlédnutí a komentář.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^On ten plevel je snad hezčí, než všechny ty vyšlechtěné nádhery.;-)

0 0
možnosti
Foto

Rozhodně má svůj půvab, který třeba není vidět hned na první pohled. Díky za návštěvu.:-):-):-)

1 0
možnosti
KC

Nemám sice tu čest paní Pavlu znát osobně, ale tenhle zájem v přirozenosti života svědčí o tom, že to s námi ještě není tak zlé, jak by se mohlo zdát. Hodně štěstí!

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za komentář.:-):-)

0 0
možnosti
SH

Pavlo, i mně chybí v té přehlršli anglických trávníků plevelem zarostlé louky. Koukám na ty fotky a jako bych omládla.

2 0
možnosti
Foto

Ahoj Sylvo, díky za nakouknutí a měj se fajn.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^Pavlí, moc hezké. Moje babička milovala luční kvítí a já to mám po ní:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, Honzo. Chtěla jsem si nějaký to kvítí dnes natrhat do vázy, ale silný liják mi to překazil. Tak snad zítra.:-):-):-)

1 0
možnosti
JS

:-) Přeju Ti Pavli vytrvalost a odolnost plevele v Tvém zápasu se sebevzděláváním VR^

0 0
možnosti
Foto

Díky moc, jestli jsem ty dvě písemky z Lexikologie a Syntaxu napsala, se dozvím až příští týden. No snad jo.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,23
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.