Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Je to blbý, tak se to líbí:) Já radši kuličky klik-klak na šňůrce, možná znáš:-)

0 0
možnosti
Foto

Znám, ale já těmhle trendům moc nepodléhám. Věříš, že jsem si v životě neklik-klakla? :-) Díky za komentář, přeju hezký víkend.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

;-DR^když jsem to viděla poprvé, tak jsem si lámala hlavu, na co to asi je-ale nechtěla jsem se ptát, abych nevypadala jako blbec, takže dík za vysvětlení kterým jste mě zbavila stresu z toho, že nevím co vím asi každý;-D

0 0
možnosti
RE

To já se k tomu naopak hrdě hlásim, že nevim, co vědi všichni (ale někdy se utěšuju, že naopak vím, co nikdo neví):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.