Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za pochutnání. Tělo nepřibere, ale duše bobtná spokojeností. Poetická sobota se Vám moc povedla! :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za nakouknutí, Zdeňko, to jsem ráda, že "chutnalo";-):-):-).

0 0
možnosti

D92a91v45i61d 35V81l10k

26. 8. 2017 15:15

Mně se to moc líbilo.Já jsem dříve taky občas veršoval, ale poté co se mi vysmála zdejší básnířka Vanda už se stydím. Mám pocit , že moje veršíky nazvala "dětinskou rýmovačkou.";-( Držím moc palce pokračuj.

0 0
možnosti
Foto

Tak doufám, že tohle nebylo moc dětinský. Díky za komentář.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Tak to bych nedala dohromady, nikdy paráda R^

1 0
možnosti
Foto

Ale jo, to tak někdy příjde samo. Slovíčka naskáčou do hlavy, pak to ještě šedesátkrát změním, a je to.;-) Děkuju za komentář a pozdravujte pejsky.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^Pavli, tohle bych do Tebe nerekl, prijemne jsi me prekvapila. Poeticke, takove nezne vlacne s nadechem zhave vasne.:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc za komentář. Prostě jsem si trochu pohrála s jazykem, aniž bych chtěla sdělit něco hlubokomyslného.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Tak zrovna oblečení padající na zem je vcelku jasné.;-) Ale jinak málokdy poznám, co chtěl básník říci...

1 0
možnosti
Foto

Díky za na kouknutí, Kláro. Básničky jsou hlavně asi o pocitech. Doufám, že nikdy nebudu muset studenty nutit, aby mi vysvětlovali "o čem to teda je", ale spíš jak to cítí oni. :-):-):-)

3 0
možnosti

S literaturou m,i to šlo, hůře s verši. Klasický lyrik, kantor se táže - Co chtěl básník posluchačům sdělit ? Odpovídám - To nikdo neví, pouze básník samotný. Moje odpověď byla tehdy načtena jako drzá. S odstupem času si myslím, že jistěže šlo o citlivé podněty tvůrce, na jeho životní události - Nicméně v raciu správná. Pak vynikající názvy, používám v bonmotech dodnes - Milenci v kiosku, Tvář za sklem ... Když jsem přečetl Hlaváčkovy verše - říkal jsem si, co básník chtěl svým posluchačům sdělit - co prožil !? ... :-)

Hrál kdosi na hoboj, a hrál již kolik dní,

hrál vždycky na večer touž píseň mollovou

a ani nerozžal si oheň pobřežní,

neb všecky ohně, prý, tu zhasnou, uplovou.

1 0
možnosti
Foto

O tom to přesně je, Miroslave: o prožitku, náladě... Hrál kdosi na hoboj... je krásná báseň, ale nějakým sáhodlouhým rozborem bychom asi zabili tu atmosféru, kterou vyjadřuje. Díky za komentář.:-):-):-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,23
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.