Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za čtení, pobavilo mne. A dřív než nadpis blogu mne zaujala vaše sympatická tvář.:-) Já lehce po padesátce (na foto nehleďte) sice stále "čekám na Ježíška" ale musím uznat, že se mám fajn. Věk je irelevantní, Zanechme negativity a mějme se skvěle! :-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

a ještě k tomu vašemu PS

jsem zvědavá jestli se někdy natočí film trapní šedesátníci-jak si dědové berou dvacítky;-Dčekaj druhou mízu a sex a on přijde první infarkt;-D

jinak před vánoci by měla vyjít knížka Nadace pro ženy over fiftty-ta vás obav tz této věkové hranice snad zbaví

1 0
možnosti
DS

Já taky, nic si z toho nedělej, Pavli. Hlavně, že jsme čupr holky se spoustou plánů a elánu ty plány realizovat. Já teď budu kmitat mezi znovuobnovenou živností a mateřinkou, tak to může být docela i dobrodrůžo, ne? A Ty se, myslím, taky nudit nebudeš, jsi holka jako lusk ;-). A jak píšeš níže, jaké si to uděláme, takové to budeme mítR^

1 0
možnosti
Foto

Tak ať to dobře zvládáš, Dášo. Díky za čtení.:-):-):-)

0 0
možnosti
JS

Trapného na padesátce není nic a Ty jsi svěží a máš v sobě humor a nadhled a do té "sátky" Ti ještě kus chybí R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Podle reakcí v diskusi usuzuju, že 50 a více není žádné drama. Ale znáš to, jaký si to uděláme, takový to máme ;-). Je třeba být připraven.

Díky za nakouknutí.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, já lehce před padesátkou, přečetl jsem si rád ;-D

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za čtení, Pavle.:-):-):-)

0 0
možnosti
JT

Ty, jo! Tak úvod seriálu jsem neviděl, ale od Tebe, trapné skoropadesátnice, velmi vtipná až místy ironická sebereflexe. Ale pryč s intelektuálnem, prostě jsem se při čtení báječně bavil. Skvělé! R^;-D

2 0
možnosti
Foto

Díky Honzo za nakouknutí, měj se fajn!:-):-):-)

1 0
možnosti
MB

Když kdysi rodič slavil 50 let, tak jsem to jinošsky bral, že i přizve své vrstevníky ! Děda Praděda , nejlépe i pohádkové bytosti ... Strašně starý ... ! Dalším, aktivním pokračování života mne přesvědčil, že stále jde o činorodou a moudrou bytost ! Pak ten výrok Jardy Jágra opravdu nabírá na významu - Věk, je prosté číslo ... (Jistě, pak se již nedá hrát za NHL života, ale ve své hře se dá pokračovat docela pěkně) ... Kolega slavil své jubileum, (opravdu), jsem mu koupil dětský kyblík a lopatičku na písek jako dar ... Tam je jeho místo, padesátník jeden ... :-)

1 0
možnosti
Foto

Doufám, že ten originální dárek náležitě ocenil.;-D Díky za komentář.

1 0
možnosti
JL

:-):-):-) Ano, 50ka je úžasná, pokud máte vyděláno, nemáte dluhy, manžel neprudí a děti nemusíte živit na zahraničních privátních školách. Totéž platí o 60, 70 atd, pokud nemáte rakovinu. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Některý věci člověk neovlivní, ale pokud má dost rozumu, tak se, doufám, jiných (např. dluhů) vyvaruje. No já vím, vždycky to není jednoduchý.:-/

0 0
možnosti
Foto

Já jsem se toho podle upoutávek bála, takže jsem nepustila. Vsadím se, soudím dle blogu i ostatních názorů, že tento článek je mnohem lepší než seriálR^. A výrok: unikátní styl - nikdo jiný by to na sebe nevzal... tak ten se tedy povedl.;-D Díky za pobavení, Pavli, a posílám jednu obří karmu!

2 0
možnosti
Foto

Dekuji moc za komentar, Zdenko.:-):-):-)

0 0
možnosti
MS

Pěkný článek R^R^ i když s výhradou, že skoropadesátka by neměla mít od nových technologií nijak výrazný odstup. Vždyť v době, kdy se u nás začaly ve velkém rozšiřovat, jí bylo kolem třiceti. :-)

0 0
možnosti
Foto

To byla tak trochu nadsázka. Počítače zvládám bez problémů. Nové programy jsou jen lepšími či horšími variacemi těch předchozích. Moc si netykám s tabletama a smart phonama. Ale to protože jsem nikdy nebyla vyloženě technický typ. Díky za komentář.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,23
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.