Diskuse

Když nevíte co s deštivým dnem...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Zdarec, pěkná procházka.:-)

0 0
možnosti
MV

casto si rikam, ze nejaky vyjimecne otevreny mista musim navstivit - ... a pak to nestihnu. takze diky ti za navstevu touhle cestou

0 0
možnosti
Foto

Občas se poštěstí zajít někam, kde je normálně zavřeno. Fronta u brány byla snesitelná zřejmě díky vytrvalýmu dešti. Dík za nakouknutí.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Zaplaťpámbu za každé odbočení od témat na jedno brdoR^!!! Moc pěkné. A pán s panoramátky mě pobavil :-).

0 0
možnosti
Foto

Mě taky pobavil, měl takový úžasný řvavě červený ponožky a šortky. ;-DDokonce mne jednou požádal o foto, jak ladně sedí na secesním křesílku (takhle otravoval kolemjdoucí v každé místnosti a prudil ostatní návštěvníky, aby mu laskavě nelezli do záběru!). Vymluvila jsem se, že bych mu to určitě pokazila - já bych asi dostala při tom jeho pózování záchvat smíchu.

Díky za komentář a přeju hezký den, Zdeňko.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Tak raut jsme tam bohužel neměli ;-), ale jinak to stálo za vidění. Že J. M. někdo pomohl, bylo prý poměrně jasné podle tvaru oken a místa a polohy, kde ho našli. Nevím, jen jsem o tom něco četla, netroufám si spekulovat.

Díky za nakouknutí.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Jé, tam jsem kdysi byla. Dokonce nás bytem J. Masaryka provázel jeho někdejší tajemník či sekretář. Temperamentní pán v letech, který byl živou encyklopedií novodobé historie. Mimochodem, jemně naznačoval, že nevěří, že J. M. skočil sám...

x

Pak jsem v tom okně ke zvonkům lorety seděla a rozpačitě uždibovala něco z rautu...hezké to bylo. Díky za fotky.

0 0
možnosti
Foto

R^Lepší, než máslo a Lidl.;-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, díky za netradiční pohledy, které jsou mnohem lepší , než ta zmíněná témata.R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za nahlédnutí. Mrzí mne, že ty fotky nejsou kvalitnější, ale byl dost pošmourný den.

Přeji lepší počasí příští týden.:-):-):-)

1 0
možnosti
TG

R^Moc pěkný! Díky!

1 0
možnosti
JS

R^ Pavli, "repre" místnosti jsou přístupné málo kdy a Loreta v dešti z oken Černínu, je romantická :-)

2 0
možnosti