Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K48a79r15e58l 36M40á62d20l54e

20. 1. 2018 18:41

Ono je to na obou stranách, že některé články jsou slušné a aspoň nějak vyargumentované, další jsou trochu hysterické, ale v mezích slušnosti, no a poslední kategorie je těch za hranou. S článkem p. Rendy jsem souhlasil, jen karmu jsem mu nedal právě kvůli té neotevřené diskuzi. Vaše reakce patří do těch prostředních, tedy hysterických, ale antizemanovci jsou spokojeni a mohutně přihazují karmu.

5 7
možnosti
Foto

Tak to jsem ráda, že jsem "v mezich slušnosti".

1 0
možnosti
Foto

Inu, lidová tvořivost.:-)

0 0
možnosti

Co vy všichni, co preferujete pana Drahoše, budete dělat, pokud prezidentem zůstane Miloš Zeman? Jak moc budete protestovat, křičet, kvílet, že to není váš prezident? Bude se opakovat situace, když nezvítězil Kárl??

9 5
možnosti
Foto

Asi křičet nebudem (někteří možná ano), půjdem do hospody zapít zklamání a život půjde dál. Jsme lidi a ne zvířata, tak snad se to nějak civilizovaně vyřeší, ať už vyhraje ten či onen.

7 0
možnosti
JS

...jestli není lepší výtvory některých Duševních Orlů prostě nečíst, Pavli...

Tvůj blog jsem si přečetla, bo jsem chtěla vědět, co Tě tak rozpumpovalo...

Panáka něčeho dobrého a kopýtka nahoru a klííííd R^:-)

7 0
možnosti
Foto

Dyť jó. Díky za nákuk. Hezký zbytek víkendu bez zbytečných stresů přeju.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

J39a49k61u66b 75R65o98t69h

20. 1. 2018 18:08

Karma a díky.R^ To, co pan Renda napsal, je škvár nejhrubšího zrna. Něco, co se tváří jako seriózní studie nevěrohodnosti. Ve skutečnosti ale žvást plný fabulací, nepodložených domněnek autora a místy i lží. Takových materiálů se ovšem tady vyrojilo mnoho a ještě sedm dní rojit bude. ;-O

17 1
možnosti
Foto

Já už to raději číst nebudu, nestojí to za to takhle se rozčilovat. Díky za komentář.:-):-)

2 0
možnosti
Foto

R^Peč na něj a dej si toho panáka.;-)

2 0
možnosti
Foto

Klidně dva. Díky za nákuk, to tě domácí zvěř uvolnila, aby sis přečetla blog?;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Má cenu nějaký Renda být takhle rozebrán? Jasná odpověď : Nemá! Vůbec nechápu mentalitu lidí, co se klaní Zemanovi. No, prosě jsou to nervy...

4 1
možnosti
Foto

Máte pravdu, nemá cenu se jím zabývat, ale na druhou stranu je dobré vědět, jak uvažují lidé, kteří volí MZ. Děkuji za Váš komentář.:-)

6 0
možnosti
Foto

Snažím se vidět a přijímat svět takový, jaký je. Proto je pro mě důležitá pravda, ať už je jakákoliv.

Zdroj: https://renda.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=644793

dokázáno neotevřením diskuze...a tak ta pravda zas na první lajně důležitosti nebude. Co by si asi za tenhle odvážný čin nepřijetí pravdy pan Renda asi vyslechnul pravdivého od pana Zemana. Ten to má v odvaze nastaveno jasně a umí to vzkázat i do zahraničí. Jinými slovy...budu ráda , když si to demagog pan podělaný Renda u Tebe přečte. Tobě karma.:-)R^ hezky a bezprostředně napsané.

14 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.