Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pavlo, napsala jsi to moc hezky. Moc záleží na tom, v jaké kondici se člověk toho vyššího věku dožije. A jaké má své okolí lidí. Mám sousedy, kteří už mají věk 86, 84. Jsou nebývale čilí, dá se říct, že zdravý. A k tomu mají rodinu (2 syny, 4 vnoučata), která se o ně stará, velmi dobře. Nakoupí těžké věci, pošle je na ozdravný pobyt.

Jen obecně postrádám ve výchově úctu ke stáří. To by bylo potřeba obnovit, jak to bylo dřív.

3 0
možnosti
Foto

To je velké štěstí, když si starší lidé udrží zdraví a aktivní život. Každopádně už potřebují pomoc nás mladších. Já ji jednou taky ocením. Děkuji za přečtení, Marie.:-):-)

1 0
možnosti
TB

moje babička se dožila 83let, stále lítala jako čamrda, mnohdy jsem jí ani nestačil jak rychle chodila v tomto věku a to mi tehdy bylo už 30let.. Povahově byla přísná, ale spravedlivá. Mám na ní velice krásné a hezké vzpomínky

2 0
možnosti
Foto

Moje babička chodila ještě v 80 do Sokola. Pak ji to přestalo bavit, protože tam chodily jen samé šedesátileté nebo sedmdesátileté "holky". Děkuji za komentář.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^Takových denně vidím... A nejvíc mě vytáčí fronta za nimi, co se cpe dál a nenechá je v klidu se sbalit, oni pak chudáci spěchají a věci jim padají na zem.:-(

3 0
možnosti
Foto

I já sama jsem někdy jak zpomalený film a všichni na mě koukají nevraživě. Co teprve za třicet let? Díky za nakouknutí, Kláro.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, to je tak krásný, něžný a pravdivý!!! R^Pod každé slovo bych se podepsala. Tenhle blog si vytisknu a schovám. A tu brož nezapomeňte předat, až nazraje čas:-).

6 0
možnosti
Foto

Já vlastně ani nevím, jestli se té osmdesátky chci dožít. K tomu věku se chýlí moji rodiče a vidím, že není o co stát: nemoci, bolesti, zapomínání... Ale neúctu si rozhodně nezaslouží. Díky moc za nakouknutí, Zdenko.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Moc krásný článek, Pavlí. Být kouzelník, "potrestal" bych každého, kdo projeví neúctu ke starému člověku tak, že bych mu tak na den nebo dva přičaroval těch osmdesát let. Možná by se pak trochu změnil:-)

5 0
možnosti
Foto

Já nechci moralizovat, ale na každého z nás dojde. Prostě to tak je - doufám. Díky za nakouknutí, Honzo.:-):-):-)

2 0
možnosti
JJ

J77a48n 77J50í74l48e43k

19. 5. 2018 18:02

Jo, mládí není zásluha. Nakonec, na všechny dojde. Mimo těch, co se stáří nedožijí.

2 0
možnosti
Foto

Je to tak. Díky za návštěvu.:-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.