Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak nějak souzníme. ̈

Všechny knížky, které jste vyjmenovala, jsem četl /i toho malého Bobše, kterou považuji spolehlivě za odpuzovač pro čtenáře/. Jedině slečnu Marplovou bych vyměnil za Hercula Poirota, kterýžto je mi bližší.

A na závěr - mám to podobné - přes rok nic, ale dovolená je pro mne sedět kdesi zašitý (lhostejno, jde-li o pláž či poustevnu v horách), mít nalitou dvojku sauvignonu, po ruce nějaký dobrý doutník a číst a číst a číst.......

Karma, samozřejmě. R^

3 0
možnosti
Foto

Agathu Christie můžu komplet celou, Hercule Poirot, Tom a Pentlička i slečna Marplová se báječně doplňují. Jinak díky, Tomáši, za nakouknutí. Prostě bez knížky, dvojky čehokoliv a nějakého příjemného místa pobytu by to nebylo léto, jak má být.:-):-):-)

2 0
možnosti
MV

lidi, co nectou knizky se strasne ochuzujou!

5 0
možnosti
Foto

Moje řeč, Marku. Škoda, že na to ti dotyční ještě nepřišli. Díky za čtení mého blogu a měj se fajnově.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

:-) dělala jsem dotazníkový průzkum na základkách na toto téma, pár odpovědí nelze zapomenout:

- Raději čteš, nebo se díváš na televizi? Proč?

"Na televizy. Vidím to na vlastní oči a dovedu si to představit."

- Podle čeho si vybíráš knihy? Radí ti někdo?

"Já si knihy nevybírám, beru je po řadě."

- Jaká je tvá nejoblíbenější kniha?

"Lovci mamutú, Vinetú, Romeo, Julie a tma."

;-)

3 0
možnosti
Foto

Vztah ke knížkám získávají děti od rodičů. Tuším, proč jsou i naše dcery knihomolky. Do čtení je honit rozhodně nemusíme a dokonce si i vzájemně doporučujeme zajímavé knížky. Díky za nakouknutí, Míšo.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^Musím se přiznat, že to poslední dobou se čtením taky dost flákám. Ale jestli vydáš knihu, Pavlí, tak se do ní zakousnu a nebudu k odtržení.:-)

2 0
možnosti
Foto

Jestli vydám khihu, Honzo, to nevím. Materiál by byl, s vydavateli je to horší. Třeba se to v následujících patnácti letech povede. Měj trpělivost a díky za přízeň.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Krásný relax po boku s knihami a borůvkovým koláčem ti přeju;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Jo, takhle nějak si představuji prázdninovou pohodičku. Díky, Jitko, za přání.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

četl bych, ale knihovnu mám zarovnanou:-)

1 0
možnosti
Foto

Si taky někdy ukliď, ne?:-P;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.