Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FD

Já měl v 1. třídě jednu velkou. A rád na ní vzpomínám.

1 0
možnosti
Foto

To já taky, ale to se nepočítá, to nebyly "samý".;-)

0 0
možnosti
Foto

Užij si Pavlo zasloužené prázdniny:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Pavli, pžečetl jsem rádR^

1 0
možnosti
Foto

Díky, Pavle, to jsem ráda.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Hezký, ale ten Einstein nepropadal. On měl sice z matematiky šestku, ale to byla nejlepší známka (obrácená klasifikační stupnice).

2 0
možnosti
Foto

Ano, je to tak, sice se to propadání léta tradovalo, leč pravda byla jiná.:-) Četla jsem o zápiscích jeho hospodyně, které vyšly knižně, kde mimo jiné píše, že Einstein jedl 3x denně houby, chodil v děravých botách a své manželce odmítal platit kadeřníka. A často byl natolik v zajetí svých myšlenek, že chodil po bytě nahý. Smutné je, že teorii relativity nastudovanou nemám, ale tohle si pamatuji;-D.

0 0
možnosti
Foto

J68a46n52a 89M19a72j21o96v12á

29. 6. 2018 10:17

Krásné léto, Pavli :-)

1 0
možnosti
Foto

Nápodobně, Jani. Díky za nakouknutí.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavlo, pohodu, klídek a (bez tabáčku jak vím) si to užij!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, tobě taky a díky.:-):-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.