Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Pavlo, prima, víš jaká by to byla nuda bez bloudění a pěkného zpestření původně naplánovaného?;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

To opravdu nevím, protože já kamkoliv příjdu, tam spolehlivě bloudím.;-D Díky za nákuk, Soňo.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^Hlavně, že jste to zvládly bez úhony.;-) O ztrácení se mi dneska nemluv, ztratit se hned třikrát na asi 25km je docela umění. Aspoň jsem si znova ověřila, že navigátorovi nemám věřit.;-D

1 0
možnosti
Foto

Nohy samá modřina jsou mi důkazem, že jsme podávaly celkem slušné sportovní výkony. Jo a taky jsem si dost oddychla, že se nikomu nic nepřihodilo. Díky za nakouknutí.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

ten avizovanej bejk je důležitý upozornění :-)

2 0
možnosti
Foto

Žádnýho jsme naštěstí nepotkaly, to bych se asi pokusila o světový rekord v cross-country cyklistice.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.