Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DS

Rozumím Ti, ó JasnáV... a budu vzpomínat, až se mi bude nadhledu nedostávat .. a doufat, že ho za pár let získám či vycizeluji R^. Děkuji a karma, Pavli

1 0
možnosti
Foto

Cizeluj... To dáš.;-):-):-) Jo a dík.

0 0
možnosti
Foto

Důležitý je, že se žáci aktivně zapojují do vyučování. Určitě na Vás budou rádi vzpomínat ;-)

1 0
možnosti
Foto

Doufejme, díky za komentář.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Díky moc, Helčo. Nepochybně některý z těchto situací důvěrně znáš.;-);-D

1 0
možnosti
VN

R^ ten je zvědavej na to, druhá na ono ... a úča aby se po večerech dovzdělávala ... ;-D učit první stupeň , to ještě člověk zvládne, druhý stupeň to je ořišek a středoškoláci ty už maj záludný otázky ... držím palce, ať se vede ... R^ ;-)

1 0
možnosti
Foto

A právě na tyhle "horké chvilky" s odstupem času ráda vzpomínám.;-D Díky za nakouknutí, Vlasto.;-):-)

0 0
možnosti
Foto

Super pobavení a blog. Pavli hned se mi vybavila ta tramvaj a Jan Komenský. Hezkou neděli.VR^

2 0
možnosti
Foto

No jo tramvaj...tam bylo veselo...;-D Ráda jsem tě zase cca po roce viděla. Měj se fajn a pozdravuj u vás na Valašsku.:-):-)

2 0
možnosti
Foto

;-)R^Je dobře, žes to dala na papír.

2 0
možnosti
Foto

Tohle téma už mi leželo v hlavě dlouho, tak jsem to prubla. Díky za přečtení, Jitko.:-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.