Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

Letmo jsem prohlédla obrázky verše jsem si zaveršovala nahlas ... pondělí začíná hezky .... R^

1 0
možnosti
Foto

R^Pavlo, to je moc hezké. Posílám ti dlouhýýýýýý nikoli letmý pozdrav;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za návštěvu, taky tě zdravím.:-):-)

0 0
možnosti
IM

I66v51a 81M34a54r90k24o27v76á

11. 8. 2019 21:20

Krásný a jemný jako letmý dotyk...:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Pavlo, to je krásnýR^R^R^ Škoda, že karmu nemůžu dát víckrát. Mám mrazení v zádech, ale to příjemný, pozitivní, když je něco moc hezký.

3 0
možnosti
Foto

Díky moc za komentář, Libi.:-):-)

1 0
možnosti

To...letmé...se nějak stává symbolem doby. Škoda.

Pěkný blog se povedl...i když skoro nostalgický.

2 0
možnosti
Foto

Pavlí, tak to se Ti moc povedlo, opravdu moc!!! R^ Text i foto v nádherné symbióze a snad žádný čtenář nemůže zůstat lhostejný. V

2 0
možnosti
Foto

No, to grafické provedení je trochu slabší - fotky mi pořád rozhazovaly text. :-/Je na čase naučit se pracovat se sloupci v šablonách (jako to máš ty u tvých "kavárniček"). Díky za nákuk. :-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,23
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.