Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Jo, příroda si jede svým tempem i v karanténě.:-)

2 0
možnosti
Foto

Přesně tak.;-):-) Akorát že mi z toho "přírodního tempa" začíná hrabat.:-P

1 0
možnosti
JK

Když do tý roušky nahoře všijete takovej ten umělohmotno-kovovej pásek, kterým se uzavíraj některý pytlíky s chlebem, tak ten se dá vytvarovat podle nosu a je po zamlžování :-)

2 0
možnosti
Foto

Díky za tip. Budu muset změnit střih roušek - do těch obdélníkových skládaných to nejde.:-)

0 0
možnosti
Foto

Potěšilo Pavlí:-). Zkus si ty brejle dát až na špičku nosu, mně to maličko proti zamžení pomáhá;-)

1 0
možnosti
Foto

Ale to mi spadnou z nosu.;-) Já si je prostě čas od času dám na čelo (na Bartošku), ale to pak taky houby vidím.;-D Díky za nákuk.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Furt jim. A furt čokoládu. A furt piju kafe. A jak kamarádka dodala strašny vtip...tak si s rakvičkama nedelej starost. Chtela sem ho sem napsat...ale ted mi dcera pŕinesla špatnou zprávu. Mam tu tolik práce ze ani nedleduju. Diky za osvěženíV

1 0
možnosti
Foto

J13a95n 95A39n77d26r67l54e

22. 3. 2020 21:15

ja cetl KRMIM, jako ty ptacky ;-D

0 0
možnosti
Foto

Pavli, krásně jsi mě osvěžila a potěšila!R^

3 0
možnosti
Foto

Pavli, díky za krásný blogR^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji ti, Pavle, za nakouknutí.:-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.