Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Tak to je opravdu moc pěkné:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za nakouknutí, Honzo.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, já teda nevím kdo vymyslel ono : Vánoce jsou svátky klidu ... ale mně připadá, že všichni dospělí jsou z nich akorát ve stresu. Mám dost dárků, cukroví, dokonale vysmejčeno? Dokud jsem neměl děti, tak jsem je vůbec neslavil. Druhá fotka je skvostná a při pohledu na tu poslední se mi srdce sevřelo žalem. ;-D

2 0
možnosti
Foto

Říká se, že o Vánocích má spousta lidí deprese. Tenhle pocit jsem úplně vyvolat nechtěla, ale na mě v tuhle dobu opravdu dost padá smutek. Dárky mám jakžtakž pořešené, nepeču (toho se už loni ujaly dcery), nesmejčím více než je nutné, ale stejně... Vánoce pro mne prostě ztratily význam, ale třeba to přehodnotím, až jednou budu mít vnoučata.

P. S.: Nesmutni, hospody už mají částečně otevřeno, ale kdo ví, na jak dlouho.

Díky za nákuk.:-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.