Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I21v58o 29L14y91č76k44a

22. 12. 2020 16:37

Právě balím dárky. A pojal jsem to tak, že dědek už je dementní, tak jsem přeházel jmenovky. Takže čtyřletý vnuk dostane balík plechového prazdroje, jeho táta mašinku atd. Po nadílce si to pak mohou vyměnit. I když si nejsem jist, zda se vnuk svého dárku vzdá dobrovolně ;-D

2 0
možnosti
Foto

Třeba se ani táta nebude chtít vzdát té mašinky.;-D Já balení odkládám vždy na poslední chvíli, tj. většinou na 24. dopoledne, takže Vám závidím, že už máte splněno, byť se zpřeházenými jmenovkami. Děkuji za komentář.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Letos si nebudu přát přefiknout, páč nebudu mít kapra :-) hezkej blog, Pavlo, hezký vánoce ti přeju

1 0
možnosti
Foto

Díky za nákuk, Zuzko. Užij si krásné Vánoce i bez kapra.:-):-):-)

0 0
možnosti
ZH

Vánočka z formy, jo? Hm... To je dekadence...

0 0
možnosti
Foto

Ano, tak hluboko jsem klesla. To je totiž tvarohová vánočka. Tu zaplétat nemá smysl. Ale je fakt mic dobrá. Ta forma ji hezky drží pohromadě. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Pavli, krásný vánoční blog, letos je to jiné, ale když si doma vytvoříme atmosféru, bude to úžasné. A tak přeji nejen krásné chvíle, ale i zdraví, štěstí, lásku a spokojenost.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji ti za nakouknutí a komentář. Ano, Vánoce budou takové, jaké si je vytvoříme. I malé věci mohou být veliké. Tobě a tvojí rodině také přeji hezké Svátky, zdraví, lásku atd. atd.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

VVV na praktikované Vánoce v tom klasickém pojetí nemám už mnoho let "koule", ale ty Tvoje se mi líbíR^

3 0
možnosti
Foto

Jé ahoooj! To je fajn "vidět" tě jednou za čas. Díky za návštěvu. Tak ať se Tvoje Vánoce vydaří v jakémkoliv pojetí - o tom to přece je, ne?:-)VV

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, kompletně krásný příběh;-DR^!

2 0
možnosti
Foto

Jitko, díky za tvůj komentář. Měj se fajn nejen o Vánocích.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, paní Pavlo, za pravdivou předvánoční úvahu. Já jsem to kupodivu za vypětí všech sil , a pomoci manžela, všechno stihla, úklid i cukroví, jen to kupování některých dárků pro vnoučátka jsem ponechala zásilkové službě. Kapra už máme v ledničce, bohužel měli (kupodivu) jen samé velké, takže jeho polovinu někomu u věnujeme, anebo si ho usmažíme i jindy kromě Vánoc. Přeji Vám pohodové vánoční svátky a všem, kdo to čtou, dobrá zdraví v této neveselé době,. Krásné Vánoce a šťastný nový rok 2021!

2 0
možnosti
Foto

Děkuji moc za nahlédnutí. Mě ještě s vypětím sil čekají různé povinnosti. Snad to doma nějak zvládneme. Hlavně žádný stres. Užijte si s rodinou krásné Vánoce.:-):-):-)

0 0
možnosti
LI

Máte pravdu, letošní Vánoce budou jiné a snad jsou to takovéhle poslední... A humoru ;-D není nikdy dost, skvěléR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za nakouknutí, Ludmilo. Přeji Vám hezké Vánoce, ať se v rámci možností vydaří.:-):-)

0 0
možnosti
IM

I33v79a 89M69a31r64k45o96v25á

22. 12. 2020 10:44

Krásný, normální, vánoční blog. Díky Pavlo a užij si klidu o Vánocích:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Díky, Ivo. Také si užij klidné a pohodové Vánoce.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Ivko. Pozdravuj doma dvounohé i čtyřnohé.:-):-)V

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.