Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

hezký, komletní přefiknutí se nedá odfláknout:-)

2 0
možnosti
Foto

No to rozhodně ne. Když přefiknout, tak jedině kompletně.;-);-DDíky za nákuk, Jaromíre.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

J96a68n 77P83r33a92ž75á14k

22. 12. 2020 10:31

R^Tenhle odvážnější český humor je potřebný, rozptyluje a zahání starosti. Ty jsi nám ho zprostředkovala necenzurovaný a ještě okrášlila svým podáním:-)

Krásné Vánoce, Pavlí:-)

1 0
možnosti
Foto

Trochu jsem si říkala, jestli to není "až moc" a to jsem pouze citovala "mladého" a "starého".;-) Tobě a Soně taky krásné Vánoce!:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Pavlo, kapr musí být. I když mi ho máme víckrát než jen jednou v roce. Letos budou trochu jiné Vánoce a u nás i "chudší". Kvůli dvěma nečekaným závadám a výlohám na jejich odstranění. Ale řešení jsme našli. Stromek z našeho lesa je tak hustý a větve má až k zemi, že se pod něj moc dárků nevejde.

2 0
možnosti
Foto

I Vánoce s méně dárky mohou být bohaté, protože dávat můžeme i jiné věci... Však víš. Ten fígl se stromečkem je dobrý.;-) My už máme několik posledních let jen vánoční větev. Letos je ozdobená koulemi a zvonky z dob, kdy jsem byla hodně malá.

Díky za komentář a nakouknutí. Přeji ti a tvojí rodině bohaté "chudší" Vánoce. Mějte se fajn, atd. atd.:-):-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.