Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavlí, trošku to přetočím, ale: bude to malý krok pro lidstvo, velký krok pro Tebe!!! :-)

3 0
možnosti
Foto

Tak snad se přitom nevymáznu někde v blátě. Díky za nakouknutí, Zdeňko.:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Tak dobrý start. Určitě už musí být líp. :-)V

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, věřím tomu.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Tak ti přeju, ať vykročíš pravou. A v sobotu nám sdělíš dojmy.;-D

1 0
možnosti
Foto

Díky, pokusím se. Doufám, že to Brno o víkendu vyjde. Už se těším.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Seš z toho určitě celá rozechvělá a já ti držím palce, hlavně abys našla vhodný oděv a vešla se do něj:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Rozechvělá je slabý slovo. Na děcka se těším, co mne děsí, je ten každodenní kolotoč. Teď už se nemůžeme vymlouvat na výpadky proudu. Díky za nákuk, Zuzko.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^Tak šťastný (re)start:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky moc. Doufám, že se uvidíme příští víkend a mezitím doladím formu v přeskoku přes kaluže a jiné překážky.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

To je pořádná kaluž na přeskočení.;-D Já jsem v realitě furt, už mi to přijde jako "něco, co se prostě děje"... Ale právě mi došlo, že už jsem si snad rok nenalakovala nehty.;-D

1 0
možnosti
Foto

Vyfotila jsem ty největší, co jsme potkali (hodilo se mi to čistě metaforicky). Já jsem v realitě taky furt, ale asi nějaké paralelní. Nezapomeň si nalakovat nehty na víkend - někdy začít musíš.;-);-D

1 0
možnosti
Foto

no vidíš jak ses hezky prošla:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, bylo to moc fajn. Procházky je třeba také trénovat. Díky za nákuk, Jaromíre.:-):-)

0 0
možnosti
JP

Karma za optimismus a pevnou víru v dobrý vývoj věcí příštích, text navíc vlastními fotkami ilustrovaný. Tak má vypadat názorná výuka ve škole. Žádné “ vy nesdílíte”, sdíleno jest.

3 0
možnosti
Foto

Díky moc za komentář.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavlo, já myslím, že v těch teplákách, vytahaném tričku a hlavně v těch křeččích ponožkách byl u studentů zabodovala. A za blog ti dávám plný počet bodu.

2 0
možnosti
Foto

Na moje vytahaný trička koukali celých pět měsíců - celou dobu jsem měla zapnutou kameru. Tepláky naštěstí nikdo neviděl a ty barevný ponožky - to byla moje osobní revolta proti nepříznivé realitě, protože normálně nosím celoročně černé ponožky (budu muset prohrabat šuplík, jestli jich mám dost). Díky za nákuk a za body.:-):-);-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.