Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PD

vtipné srovnání pražských a brněnských památek

1 0
možnosti
Foto

Díky, byl to takový pokus.:-):-)

0 0
možnosti
PK

No, pravidelně jsem tam jezdil na veletrhy a ostatní mi uteklo, tak aspoň něco jste mi doplnila takto;-DR^

1 0
možnosti
Foto

R^Strasne to uteklo, chtelo by to zdrzet se dyl:-)

1 0
možnosti
Foto

Jj - kdyby bylo více času.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, takový "mezery ve vzdělání". Ještě že jsi to napravila. R^ Nebýt praotce Moravy, který na tomto místě znaven zastavil, pravíc, že nemůže dál, protože ho brní nohy, nevznikly by tak hezký fotky.

2 0
možnosti
Foto

Vzdělání si průběžně doplňuji, ale stále mám ještě spoustu mezer. Díky za nákuk, Davide. Přežij pracovní týden ve zdraví. Mne dnes opět čekají kolektivní AG testy a od zítřka maturity.:-P;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.