Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Pavlí, zkus je rozptýlit šokem: „Slečno, já vím, že mi to musíte vnucovat, ale radši mi poraďte, prosím, kde máte ten nový zázračný džus, po kterém vaše větry nesmrdí, ale voní po jahodách?“;-D

4 0
možnosti
Foto

Dobrý nápad, díky za tip.;-);-D

1 0
možnosti
MB

Nosím plátěnou vestu od Vietnamců, ta má úzkou náprsní kapsičku na mobil. Vleze se do ní jenom moje hloupá NOKIA 3310 a vepředu je síťka, takže každý vidí, čím telefonuju. Nějaké náznaky dotazů na aplikaci jsem zaznamenal, ale poklepnutí prstem na kapsičku autorky dotazu rychle umlčelo. Jenom hlesnou "Aha, promiňte!" a jdou vyzvídat u někoho jiného.

2 0
možnosti
Foto

Taky mám doma jednu vyřazenou "hloupou" Nokii, že bych ji taky zkusila nosit někde při ruce, abych případné tazatele odradila? Díky za komentář.:-)

0 0
možnosti
IZ

I82v58a16n 24Z38b60o69ř76i80l

12. 6. 2021 15:01

Přesně to"Nemám, nechci, děkuji" používám už od počátku, co se mi to v Lidlu snažili vnutit. Občas ještě s úsměvem přidám:" Přece nechcete, abyste o mně věděla všechno. To byste byla na tom líp, než moje manželka a to přece nejde".

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za komentář.:-):-)

0 0
možnosti
PK

Nejhorší je asi Lidl. Tam "vyhrajete" - a často - los nebo částku při dosažení limitu - ale je k čerpání jen když zase utratíte - i dalších osm set.

2 0
možnosti
Foto

Žádná výhra není "zadarmo", to se rozumí. Děkuji za komentář.:-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.