Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Pěkný příběh a jsem za možnost číslo jedna;-) A s tím pokálením to známe jistě všichni, někdo víc, někdo míň;-D

3 0
možnosti
Foto

Mě by se taky nejvíce líbila varianta a), ale scénář k životu píše někdo jiný... Jo a o ptačím trusu a trapných situacích bych mohla vyprávět. ;-D Díky za čtení, Jitko.:-):-)

1 0
možnosti
LI

Kdyby jen na botu, ale i na hlavu, tehdy natupírovanou(kdysi se to nosilo), kvačila jsem tenkrát na rande a najednou - pleskanec na hlavu mi stékal až na nos... život tropí hlouposti;-D

2 0
možnosti
Foto

Jojo, když to nejméně čekáme... Díky za nakouknutí, Ludmilo.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^Obyčejný příběh obyčejných lidí - to je na tom to nejhezčí:-)

4 0
možnosti
Foto

Obyčejné příběhy mám nejradši, mohou mít nečekanou pointu. Díky za nákuk, Honzo.:-);-)

0 0
možnosti
JH

J20i63r19i 93H21l64a85v67a

9. 7. 2021 3:23

Zasmal jsem se, a to je hlavni. Budu se tesit na Vas dalsi prispevek.

1 0
možnosti
Foto

Díky za čtení. Jsem ráda, že pobavilo.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavlo, též mě kdysi pos ... pokálel pták, zrovna když jsem obluzoval nádhernou brunetku Moniku a nezbylo mi nic než ten flek na triku. Pokud měl Xaver velikost obuvi 47, tak měl zřejmě i velký ..... měl co nabídnout. Prchnout bez h je super. R^

2 0
možnosti
Foto

Tu knížečku o ptákovi jsem objevila náhodou v knihovně - Salingera bohužel neměli. Ale ten název je fakt pravdivý a inspirativní.;-) Jo a ta souvislost s těma botama 47 mne vůbec nenapadla, takže Xaver nakonec nebyl úplně marný.;-D Díky za nákuk. Přeji ti pohodový deštivý den.:-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.