Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdyby se ti chtělo šlapat i pěšky, můžeme na vycházku okolo Štěchovic. I když...vycházka to s Klárkou moc nebude.;-D

0 0
možnosti
Foto

Pavlo, R^ super blog. Já byl hodně velká "šlapka". Teď už jen (skrz kolena) rekreační. Na Severní pól musíš za Brnem doleva.

1 0
možnosti
Foto

Na ten Severní pól jsem bohužel nikdy nedojela, páč jsem v těch sedmi letech ještě netušila, kde to je. ;-D Díky za nákuk a měj se fajn.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Prima blog. Připomněla jsi mi, jak mě v Hardeggu před lety málem zavřeli v nějaké hladomorně.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

My jsme Hardegg viděli jen zvenčí a pak frčeli dál. Díky za nákuk.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Šlapky nebo dobíječi, obě skupiny mají stejný úmysl, kochat se krásnou přírodou a něco si dokázat, tomu fandím,R^ ale nefandím těm cyklistům, kteří převážejí své oře vlakem, brzdí vlakovou dopravu a potom známým ukazují fotografie z míst, která dobili svým velkým úsilím.Rv

0 0
možnosti
Foto

Ti, co převážejí kola vlakem, k tomu mají své důvody - nemají možnost je převážet autem. Ono to vlakové zdržení, než se naloží pár kol, je ve srovnání s čekáním v koloně aut celkem zanedbatelné, ale třeba máte jiné zkušenosti. Jakou mají cyklisti motivaci pro přesun z místa na místo autem či vlakem, to bude asi individuální. Nemá cenu generalizovat, že se všichni chlubí tím, co dobili.

0 0
možnosti
LI

Na kole jsme jezdívali, co bylo, bylo... pohodové;-)

1 0
možnosti
Foto

Já už se teď taky snažím jet převážně na pohodu, i když občas si docela máknu.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Překáží na silnici oba - šlapky i dobíječi.;-D

Ale blog je superR^:-)

2 0
možnosti
Foto

No no, cyklisti jsou taky lidi.;-)

1 0
možnosti
Foto

Dobíječi jsou kingové, dokud se jim to nevybije.;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak. ;-) Díky za nákuk.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkný výlet. Tak ať ti to stále šlape;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Super článek, jsem klasický šlapač a už mám letos najeto více než 1200 km. Hodně inspirací jsem získal na Facebooku - Jezdíme na kole Ostrava a okolí, a poznal nové přátele.

1 0
možnosti
Foto

Tak v těchto končinách jsem ještě na kole nebyla, ale trochu znám Poodří. Tam je krásně. Díky za nakouknutí a komentář. :-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.