Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavlo, krásně popsáno. R^ Mlčíš, snad došla slova a nebo je to prostě jednodušší.

Co odhalit a co schovat? Spíš tělo nežli malou díru v duši. Byla to bezpochyby chyba, omyl, jehož jsem se nenadál. Kdo koho dřív chtěl líbat, kdo na ten popud zašel ještě dál? To že jsi skvělá jsem poznal záhy, teď zas začínáme od nuly. Na jeden jediný večer se naše dráhy zčistajasna prolnuly.

3 0
možnosti
Foto

Díky za tenhle komentář, Davide. Díry na duši jsou od toho, aby se zalepovaly, ale nejde to hned...:-)V

2 0
možnosti
Foto

Tak to by bylo škoda, kdybyste si dala nějakou delší pauzu. Výborně jsem si početl /i když nejsem Karel a ani ranhojič/:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Pauzu si nedávám, jenom nechci zvěřejňovat cokoliv. Překvapuje mne, že na tenhle velmi osobní příběh zatím reagují jen muži. Díky za čtení a komentář, Viléme.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Ranhojic aneb vrba nebo taky jedno velke ucho. Neco mi to rika;-)R^

3 0
možnosti
Foto

Úloha vrby je nevděčná, ale záslužná, Honzo. Zdravím tě přes celou Prahu a ještě kousek dál a těším se na setkání příští týden. :-):-)

2 0
možnosti
Foto

Ale jo, taky jsem se kdysi ocitl v pozici ranhojiče lidských duší. A pomohlo to tenkrát oběma.

2 0
možnosti
Foto

Jj, takový pokec někdy pomůže. Díky za komentář, Martine. Užívej léta.:-):-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.