Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavlo, díky tvým fotkám a sugestivnímu popisu událostí mám pocit, jako bych tam byl. R^ P.S. a ta báseň napsaná na hotelu bude na blogu kdy? ;-)

1 0
možnosti
Foto

Mám takový dojem, že jsem tě tam někde viděla.;-D

P.S.: Ta báseň z hotelu musí ještě uzrát, případně až mě napadne nějaká další. Zatím je nepublikovatelná.

1 0
možnosti
Foto

J77a66n 21A56n83d70r38l55e

26. 10. 2022 6:52

Moc hezke👍

1 0
možnosti
Foto

Krásne fotografie aj blog.Pekný večer.

3 0
možnosti
Foto

Děkuji za komentář, Janko.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Hledali, hledali, pionýři,

v utajení zkoumali místo vraždy,

byť asi věděli kampak míří,

od příšer děsivých do dáli navždy.

Karma, Pavlí, tahle reportáž se mi líbí nejvíc. R^

3 0
možnosti
Foto

Jací pionýři? ;-D Díky za komentář.:-):-)

1 0
možnosti
IB

Pavli, parádní fotodokumentace srazuR^ Krásné podzimní prázdniny Ti přeji:-)

3 0
možnosti
Foto

Díky za nakouknutí. Ty si taky užij pěkné prázdniny.:-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.