Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

My z tý techniky jednou zblbneme. A někteří z nás ještě k tomu nesnášejí zabydlování nových kousků.

2 0
možnosti
Foto

Jj. Netušila jsem, jak jsem na tý technice závislá. Koukám, že se tu zabydluje graficky nová diskuse. Člověk tu chvíli není...

Díky na nákuk.

1 0
možnosti
Foto

Jsem na tom podobně, Pavli

1 0
možnosti
Foto

Pavli, ráda jsem si tě po delší době přečetla a moc zdravím. Těším se na MT!

2 0
možnosti
Foto

Ahoj, taky se těším na setkání. Díky za nákuk.

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.