Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milá Pavlo, pěkně napsáni - i hezké fotografie - i když s tím že je "hnusně" nesouhlasím. Nemůžeme vždy o všem soudit podle nás, lidí - co nám zrovna vyhovuje. Je to příroda - rostliny a ostatní živí tvorové, a ti všichni potřebují vodu. Země je po horkém létě vyprahlá, žíznivá. Zemědělec, ale třeba i zahrádkář se po ránu o koukne z okna a řekne si: "Díkybohu prší, zítra konečně vezmu rýč a poryju záhonky. Země je rýt. Země je vyprahlá na kámen. Hezky pršavý den vám přeji. I s tít teplým svetrem a horkým čajem s rumem . (U knížky).

1 0
možnosti
Foto

...Země je vyprahlá na kámen. Hezky pršavý den vám přeji. I s tít teplým svetrem a horkým čajem s rumem . (U knížky). Ď.

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem se po ošklivém včerejšku, aspoň na Moravě tak bylo, dnes těšil, že si dám oraz, ale co čert nechtěl, zase slunce, byť už nízko nad obzorem.

2 0
možnosti
Foto

Ahoj, Vildo. Díky za nakouknutí a komentář.

0 0
možnosti
VN

, co to bylo? To se mi od pí učitelky nelíbilo. A jak říkal náš pan učitel, snaha byla, je to za čtyři .

2 0
možnosti
Foto

Za čtyři jedničky?

3 0
možnosti
Foto

Stále mě to táhne ven, ať je hezky nebo ošklivo. A když je člověk doma nedobrovolně, protože si jeho leukocyty myslí své anebo opravuje písemky, tak to fakt nic moc.

2 0
možnosti
Foto

Díky za nakouknutí, Soňo. Brzy se uzdrav.

0 0
možnosti
IB

Pavli, krásné fotky. A ty lesní jahůdky na dlani - neskončily nakonec v tom zmrzlinovém poháru na posledním snímku?

Krásný víkend přeji

1 0
možnosti
Foto

Díky za komentář, Irčo. Ty jahůdky rostly u cesty a skončily v břiše. Poháry o něco později v cukrárně.

0 0
možnosti
IL

I72v16a20n75a 96L71a96n52c28e

4. 11. 2023 16:53

Take se mi libi kdyz je hnusne, akorat nemam rada bourku ani velky slejvak. Bojim se, ze na dvere zaklepe tornado... Takze je lepsi hezke pocasi.

2 0
možnosti
Foto

Mně se hnusně moc nelíbí, ale je to záminka proč zalézt do peřin (nebo zůstat celý den doma a dělat nepopulární činnosti )

0 0
možnosti
Foto

Včera to byl extra hnus. Zvlášť, když někomu zdechlo topení v autě.

1 0
možnosti
Foto

Tebe přece hřeje mládí, tak si nestěžuj.

0 0
možnosti
Foto

Jéj, potešilo ma, že si dala blog. Neviem, čím to je. Ja som nikdy v Praze nezažila hnusne, asi preto, že mi je tak sympatická tá historická atmosféra v spojení s Vltavou.Keď mi dcéra píše, je tu hnusen-mrholí a lepí sa ten mokrý sneh všade, tak chápem.Užívam hnusné aj pekné počasie.Hej, ako Honzovi, aj mne sa moc páčia tvoje expresívne slovné spojenia. Pa.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za komentář, Janka. Zdravím tě na Slovensko. Minulý víkend jsem tam byla - u Hlohovce.

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.