Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

taky jsem se o vikendu poucil - sem netusil, kolik variant podprsenky existuje!!!

ale stenatko v dekoltu jsem zatim jeste nevidel

hezky dny preju

1 0
možnosti
Foto

I já jsem se v tomto směru dovzdělala, většinou jsem prostě v obchodě požádala: ukažte mi tamtu pěknou té a té barvy...;-)

A jak vidíš, i pánské "dekolty" mohou být zajímavé. Díky za nákuk.:-):-)

0 0
možnosti
RP
Foto

zrak je obrovský dar :-)

1 0
možnosti
Foto

Jj.;-D Já jsem takový věčný (a vděčný) pozorovatel.;-)

0 0
možnosti
Foto

Přesně tak, Jitko. Přeju ti krásný začátek týdne a díky za nákuk.:-):-)

1 0
možnosti
VN

Trochu jsem se v tom topila, jak mužský oči ve výstřihu . ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Tuhle hlášku neznám, pěkná. ;-D Díky za nakouknutí, Vlasto.:-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.