Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pavlo, skvěléR^R^R^! Přesně tak. Já jako nejstarší dítko jsem těch dopisů moc nedostala (v době prvního tábora se mi narodil bratr, kolem druhého dával mamince zabrat...). Maminka tím trpěla možná více než já, takže když jel na tábor on (a narodila se nám sestřička), maminka si přesně takto předepsala dopisy pro něj (které jsem většinou posílala já cestou na koupaliště) a dala mu baterii koresponďáků s předepsanou adresou našich. Nedávno jsme je všichni společně našli a řvali jsme smíchy nad jeho prvňáčkovským škrabopisem, hrubicemi a, samozřejmě, táborově vytříbeným slohem.;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Díky. Přeji hezký den.;-);-);-)

0 0
možnosti
Foto

Pavlo, přesně tak si to pamatuju a lístek mám schovaný dodnes. Dnes je to jiný, mobily atd...;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Díky i když trochu se zpožděním. :-):-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.