Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV
Foto

O co já všechno příjdu, když tady žádná tramvaj nejede.:-) Super blogR^

1 0
možnosti
Foto

Já bych klidně i jezdila s koňským spřežením, ale to je jen pro tůristy v centru Prahy.;-D Dáky za nakouknutí.:-):-)

0 0
možnosti
LI

R^klikám alespoň takhle, auuu, prst bolí...

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, přeji brzké uzdravení, Ludmilo.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavli, nesmírně mne mrzí, o co vše přicházím, když jezdím do práce autem. Protože když jsem jela párkrát po sobě naposledy meziměstským busem, chytila jsem někde cestou střevní chřipku. A před tím nějakou běžnou chřipkovou infekci. ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Jo někdy je to k pláči a někdy zas legrace.;-D Díky za komentář.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^knížka o jízdě tramvají nemůže být ničím jiným než hororemR^;-D

1 0
možnosti
Foto

Náhodou by se to dalo pojmout i humorně.;-) Díky za nákuk.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

ale za devět měsíců....to bude jízda:-)

1 0
možnosti
Foto

Jen jestli mezitím někde nezačnou kutat něco jinýho!

:-):-):-)

0 0
možnosti
JS

Začátek už máš - teď ten zbytek a kniha Tramvaj do stanice? Ouha! bude na světě ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

No vidíš, to s tím "ouha" mne nenapadlo.;-) Chudák Tennessee Williams.;-D Přeju hezký večer.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^Napadá mě titul Životní cesta tramvají z Podolí až do Bohnic. Jenomže to by neznalí pražského místopisu asi nepochopili a navíc tuším, že do Bohnic tramvaj ani nejezdí. To by pak musel být ...až na Pankrác:-);-D

Hezké odpoledne, Pavlí:-)

3 0
možnosti
Foto

Díky za tip, ale máš pravdu, k nám do Bohnic tramvaje bohužel nejezdí. Ještě to promyslím. Měj se fajn.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, v autobusech zažiješ a dozvíš se věci, i v těch regulérních. Víš kolikrát jsem si už říkala, škoda, že nejsem Marek? Ale proč předělávají celou trať po třech letech, to ti nepovím. Že by soudruzi z NDR někde udělali chybu?;-)

1 0
možnosti
Foto

Že by v tom měla prsty Stasi?8-o Až takhle? No spíš to odflákly zlatý český ručičky, jinak nevím.;-D Díky za nakouknutí - budu průběžně informovat, jak se dopravní situace v našich končinách vyvíjí. To ještě něco zažijeme.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Nezapomen, že tu knížku chci. s podpisem samozřejmě. R^

1 0
možnosti
Foto

Když si počkáš takových patnáct nebo dvacet let, je tvoje.;-) Díky za nakouknutí.:-):-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.