Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nejen napsánoR^, ale i vyfocenoR^

1 0
možnosti
Foto

R^R^ Moc pěkné!!! Na verších jsem si pochutnala a prosím, Pavli, zůstaň jim věrná a občas to tady osvěžuj.

Možná bychom si měli dát závazek, že každý občas zapřemýšlíme poeticky. :-)Nadšeně jsem uvítala i verše Tomáše Vodvářky. Asi člověku ta krásná slova schází víc, než si uvědomuje.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za nakouknutí, Zdeňko. Svoje "verše" beru dost s rezervou. Navíc tuším, že se zde na blogu "poezie" moc nenosí (existují i výjimky, ale to asi nebude kvalitou rýmů, ale spíš oblibou autora). Každopádně, příště bys to mohla zkusit i ty. To dáš!;-D:-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^Nojo, i takhle to ve velkomeste chodi. Ale hezky jsi to odela do versu. Mimochodem, odkud to je?:-)

1 0
možnosti
Foto

Stanice za Ládvím, pokud znáš ty končiny.;-) Díky za nakouknutí.:-):-):-)

P.S. : Vše nejlepší k svátku. Není dnes náhodou Svatojánská noc? Nebo to bylo už včera?;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Spíš bych se bála té černé šelmy.;-)

1 0
možnosti
Foto

Podchody obecně nemám v lásce, ale tenhle mi připadal zajímavě výtvarně pojatý.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

J54a24n87a 14M62a21j50o52v44á

24. 6. 2018 13:58

TAM snad ani, pro samé divání po zdech, není na přepadení čas :-)))

2 0
možnosti
Foto

No, večer bych tudy raději nechodila. Díky za přečtení.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^teda Pavlo, netušila jsem že jsi i taková básnířkaR^

jen by mě zajímalo kde přesně jsou ty zajímavé malůvky

2 0
možnosti
Foto

V Ďáblicích - občas tam chodím na cvičení. Doufám, že je nikdo nepřemaluje.;-) Díky za nakouknutí, Líbo.:-):-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.