Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bezva článek, PavloR^ uplně jsem se rozklepala touhou (po čtení). Můj z nejmilejších Ota Pavel...(a za mlada Vinnetou):-)

1 0
možnosti
Foto

Tak proč tu touhu nenaplnit skutečností? K létu patří sednout si někam do stínu, relaxovat a číst příjemnou knížku. Tak do toho! Díky za komentář, Ivo.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Agatha Christie a Jules Verne - mé knížky nejmilejší :-)

1 0
možnosti
Foto

Já místo verneovek četla spíš mayovky, ale Agathu kdykoliv. Díky za nakouknutí.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

pro mě Vlaštovky a Amazonky byly úplný fenoménR^dík za připomínku:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo Ransome to bylo takový čtení pro holky, který nebavily dívčí románky.:-/ Tedy i když i já jsem jich pár v pubertě přečetla. Díky za nakouknutí, Líbo.:-):-)

0 0
možnosti

D16a43v61i96d 26V14l48k

26. 6. 2018 19:45

Já taky četl Vlaštovky. To bylo dobrý:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Já jsem víc fandila Amazonkám, protože nebyly takový vzorňačky.;-D

1 0
možnosti
Foto

J81a83n20a 75M80a13j80o45v88á

26. 6. 2018 19:11

Jjo, taky mám knížky spojené s okolním děním....a jedeme v sobotu. Sice jen na týden, ale čtivo už čeká na zabalení :-)

2 0
možnosti
Foto

Taky jedeme už v sobotu. Musím si vzít jenom nějaké "lehké" čtivo (rozuměj paperback), protože vyrážíme vlakem s naloženými koly. Měj se krásně a díky za čtení.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Taky toho moc nepřečtu... A nemám ani ty prázdniny na dohánění.:-/ Ale v lázních jsem zvládla přečíst docela dost, měla bych se tam vypravit častěji.;-D

Teď máme zavřenou knihovnu, ale udělala jsem si zásoby. A taky tu mám spoustu knížek papírových i elektronických, které jsem MUSELA mít, tak strádat nedostatkem čtiva nebudu.;-)

Jen ten Odysseus mě napadá ten od Jamese Joyce. Asi že jsem ho dostala před maturitou přiděleného k povinnému přečtení a vypracování referátu. Jednička z češtiny měla své nevýhody.;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Od Jamese Joyce jsem četla jen Dubliňany (v angličtině), ale Odyssea bych nedala ani v češtině.8-o V létě si naordinuju méně FB a více literatury. Ty už nemáš žádnou dovču?;-(

1 0
možnosti
Foto

R^ Moje Danča čte neustále a všude. Když ušetří nějakou korunku, hned si koupí knížku. A to je dyslektik. R^ Hezký den PavliV

4 0
možnosti
Foto

Já si většinu knížek půjčuju v knihovně, protože ty nový už nemám pomalu kam dávat. Díky za nakouknutí, taky přeju hezký zbytek dne, Danko.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavlí, tak to je blog pro knihovnici jako stvořený a pro čtenářku jakbysmet!!!R^R^R^ Navíc oceňuji, jak jsi jednotlivé tituly dala do souvislostí s konkrétními zážitky a pocity, prostě paráda!!!

Úplně mi to přiválo vzpomínku, jak jsem jedny prázdniny prožila s Gabrou a Málinkou a s Boříkovými lapáliemi, a hned další s Robinsonem, s Pouští a pralesem od Sienkiewicze a cyklem dobrodružných Mayovek Ve stínu pádišáha, a další už nastoupily detektivky od Agathy, Smutek poručíka Borůvky od Škvoreckého, Jana Eyrová a Není římského lidu od Loukotkové. Prázdniny zkrátka měly svůj vývoj :-).

4 0
možnosti
Foto

No jo, na Gabru a Málinku jsem zapomněla! Díky za zastavení, Zdeňko.:-):-):-)

0 0
možnosti

Chroupu na maringotce již přečtené knihy, protože když prší a v maringotce praská dřevo v kamnech, je to balada :)

P.S.: doporučuji (pokud neznáš) na léto knihu Malý bůh / autor Tomáš Hokeš :)

4 0
možnosti
Foto

Děkuji za tip, připisuji si do seznamu titulů, co bych si měla přečíst. Měj se fajnově v maringotce i v Praze. I dny kdy prší, nejsou promarněné, pokud víš, jak je smysluplně strávit. Díky za nákuk.:-):-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.