Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Fotky jsou skvělé, není zač se omlouvat. ;-)

1 0
možnosti
LI

Právě teď mi kvete Budlea motýlokvětá (nebo taky jinak Komule Davidova), jsou na ní babočky, otakárci a stužkonosky - léto budiž opravdu pochváleno.

Moc a moc hezkýR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc za nakouknutí a ať Vám všechno hezky kvete.:-):-):-)

1 0
možnosti
VN

Maliny a jiné lesní plodiny, motýlci a kytičky .... krásně je na světě lidičky ...;-D

1 0
možnosti
Foto

J39a19n 98Š51i53k

21. 7. 2018 13:05

Dobrý den. Vaše fotky jsou dokonalé, protože jste na svých fotografiích zachytila krásné maličkosti přírody s láskou. Proto lepší přístroj vůbec nepotřebujete. Děkuji za sobotní pohlazení na duši a přeji pěkný víkend

1 0
možnosti
JK

Můžu se zeptat, kde se vaše kolegyně cítí dobře?

1 0
možnosti
Foto

Tak to Vám nepovím...;-D

0 0
možnosti
Foto

R^ Krása, Pavli!!! A nejvíc se těším, až budu valit bulvy na motýly z Tvého nového foťáčku!:-)

1 0
možnosti
Foto

Nový foťáček asi hned tak nebude;-), ale díky moc za přízeň.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

to je balzám pro duši Pavlo-motýlky jsem nedávno také fotila takže vím, že je to s nima složitý je přemluvit, aby neskládali křídla a drželi je pěkně rozevřený-karma a dík za krásný blog

2 0
možnosti
Foto

Já děkuji za nakouknutí, Líbo.:-):-):-)

0 0
možnosti
IM

I40v14a 61M76a38r41k98o97v14á

20. 7. 2018 22:22

Provoněný letní blog, až tady to je cítit...:-)R^

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, léto mi bylo samo inspirací.:-):-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.