Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavli, já jsem si nejdřív článek rozklikla v naději, že víš, jak na přemnožené a vše sežeroucí slimáky;-D

Ale tohle předčilo mé očekávání vrchovatě. Napsala jsi to parádně R^R^R^!

Přiválo mi to vzpomínku na kreslený vtip mého spřáteleného kreslíře Mirka Kemela. Je na něm manželská dvojice, která prochází kolem množství obřích předvolebních bilboardů a z každého na ně hřímá hesla též obří politik. A ti manželé jsou v poměru k velikosti volebních plakátů takoví maličcí a žena říká: Prosím tě, pojď pryč... Víš, že nejsem ráda středem pozornosti.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ach jo, omlouvám se, měla jsem nejdřív pročíst debatu, o slimácích tu již hovořila Janička:-)

1 0
možnosti
Foto

R^nějak to budeme muset přežít-tady ani počůrat a posolit nepomůže;-D karma Pavli a dík za pěkné čtení

1 0
možnosti
Foto

Maximálně se z toho můžeme sami po..., ale to by asi nepomohlo.;-D Díky za komentář, Líbo.:-):-):-)

0 0
možnosti
MS

Tak ona je pravda, že kdyby na těch bilboardech byly texty typu: "Bereme úplatky", "Do nového bytu novou ženu!", "Klientelismus náš cíl!", "Vratíme kmotry do hry!" ... tak by taky nebylo to pravé ořechové. :-)

2 0
možnosti
Foto

To máte pravdu!;-D Ale co kdyby tam místo zbytečných frází byla jen fotka a kontakt na danou osobu, případně data, kdy má v tom kterém místě setkání s občany. Taková schůzka "face-to-face" poví mnohem více než slogany na billboardech. Děkuji Vám za komentář.:-):-):-)

2 0
možnosti
JS

Počůrat a posolit - to se dělá se slimáky - ničí je to :)

Třeba nás jen chtějí hezky zničit - nejlépe nenápadně s úsměvem na rtu :)

1 0
možnosti
Foto

No vidíš, to s těmi slimáky jsem netušila - díky za rozšíření obzorů.;-D Rozumný člověk se takovýmito kecy nenechá zničit a ten nerozumný na to holt skočí jako na špek. Díky za nakouknutí.:-):-):-)

1 0
možnosti
MV

mel jsem chut na to tema taky neco napsat, ale radsi sem se na to vyprd

tobe karma za nadhled!

a uz to necti, ulevi se

1 0
možnosti
Foto

Už to číst nebudu, otevřu si radši noviny a pokusím se přes všechny ty volební reklamy proklestit si cestu k něčemu zajímavějšímu.;-D

Díky za čtení, Marku a užij si hezký víkend.:-):-):-)

0 0
možnosti
DV

D74a42v79i10d 28V34l25k

31. 8. 2018 22:08

;-DJsou jak chrousti jednou za čas vylezou .Kéž by taky tak rychle zdechli

2 0
možnosti
Foto

A mezitím se někteří z nich pevně zakousnou na zastupitelstvech... Doufám, že aspoň někteří z nich umí něco víc než jen žvanit. Buďme optimisti.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^Příjemně osvěžující čtení:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za nakouknutí, Honzo.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^Už i k nám na konec světa dorazily ksichty.:-P

1 0
možnosti
Foto

Však já jsem z druhého konce světa.;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.