Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Konečně jsem nalezl knihu podle které se lze řídit... :-)

obzvláště mne zaujaly kapitoly: "Zapichujeme sirky do zeleniny, aby tato vypadala jako mimozemšťané", "Opíráme se o zdi" a "Díváme se, jak se kroupy odrážejí od dláždění".

A ten fotoportrét byste si měla dát jako fotku autorky (schválně jak dlouho by tam vydržela). Ale pánové Kieran a Hodgkinson by měli další kapitolu: "Koukáme se na svůj vlastní stín" R^

1 0
možnosti
Foto

Výborný nápad, to s tou fotkou. Já si totiž připadám děsně nefotogenická. Jenže na tý stínový fotce zase vypadám děsně tlustá - tak nevim.

Díky za nakouknutí.:-):-):-)

0 0
možnosti
IM

I21v71a 59M34a68r95k65o41v38á

1. 10. 2018 20:25

černobílý podzim:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Doufejme, že se nám vybarví. Díky za nakouknutí.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavli, je dobře, že si nebyla líná a udělala nám krásné fotky.

1 0
možnosti
Foto

Taky děkuju za nakouknutí a přeji ti hezký říjen, pokud možno bez zbytečných stresů. :-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Podzim umí kouzlit. A kniha dobrý tip na dlouhé zimní večery.R^

3 0
možnosti
Foto

Venku zatím ještě moc podzim není, spíše je všude dost vyprahlo. Těším se na krásné barvičky. Díky za nakouknutí, Danko.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^To neznám. Ale zas mi padlo oko na knihu "Přestaňte být hodní, buďte sami sebou", kterou jsem si koupila snad před třemi lety a ještě nesebrala odvahu ji otevřít... No asi bych měla napřed vzít ty z knihovny, než bude čas je vrátit.:-)

2 0
možnosti
Foto

Já tyhle motivační knihy úplně nemusím, ale tahle se mi zdála dost tenká a má velmi krátký kapitoly od různých autorů. Je to takový trochu ulítlý čtení před spaním - pokud u toho neusnu.;-);-D

1 0
možnosti
Foto

to mě nenapalo...zkusím to navrhnout v hospodě, na předzahrádce je několik stromů:-)

4 0
možnosti
Foto

No dokážu si představit tu odezvu přísedících, možná se tě zeptají, jestli tě nechytá fantas.;-D Díky za nakouknutí.:-):-)

0 0
možnosti
JS

Kdo padá chytající listí :)))

Dneska mi kočičajda Ponky přinesla do maringotky "list" a zároveň s ním ještěrku bez ocásku. Ještěrku jsem šetrně vynesla ven a nešetrně nadávala kočičce :)

2 0
možnosti
Foto

Kočička to myslela dobře, ale v rámci dobré výchovy jsi jí musela vyčinit.;-D Díky za nakouknutí.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^Fajn článek, Pavlí. To chytání listů je dobrý nápad, vyzkouším:-)

1 0
možnosti
Foto

Já zatím nevím, jak se to dělá, protože jsem tu kapitolu ještě nedočetla. Přiznám se, já radši chytám lelky, to je méně namáhavé. Díky za přečtení, Honzo.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

dík za tip na četbu-zítra musím jít vrátit pár knih aby mi nenabíhalo zpozdné tak se po ní optám-krásné fotky ikdyž u toho listí by byly barvy lepší, jinak mám černobílé moc rádaR^R^

1 0
možnosti
Foto

Barevný listí miluju, ale tohle bylo spíš uschlý do hněda, tak jsem to riskla v černobílé. Díky za nákuk, Líbo.:-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.