Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

;-D pobavila jste mě - můj bratr, učící chemii na gymplu, při jednom "takovém pokusu" přidal čehosi nad míru, vyrazilo to v učebně okno a explodovalo následně na kompostu. Nikdo nebyl zraněn, ale ještě nedávno mi o tom jeden jeho student s nadšením vyprávěl. Jó, každej po sobě necháme nějakou tu stopu -:)

1 0
možnosti
Foto

Takové zážitky se vypráví ještě na maturitních srazech - neboli, takhle nějak vypadá věda v praxi.;-D

Díky za nakouknutí a komentář, Ludmilo.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavli, krásná exkurze. Některé poznatky mne pobavily... ehm ehm nebyly to zrovna ty z fyziky ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Tuším, které...;-) Díky za nakouknutí.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Ač mám v mozku technický kanálek něčím zanešený či co, tento výlet je hodně zajímavý a děkuji Ti za šikovné zprostředkování i pěkné fotografieR^

1 0
možnosti
Foto

Technický kanálek v mozku...;-D Tak proto jsem v technických oborech úplně neschopná, ale mačkat spoušť ještě zvládnu, to jo. Díky za nakouknutí, Zdeňko.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Odnesl jsem si z toho, že gin vypuštěný z lahve je nadlehčován silou rovnající se objemu tykve na Měsíci. Jen ale pořád nechápu, proč se ty figurky neperou v automatický pračce... :-)

2 0
možnosti
Foto

Některé věci kolem nás zřejmě zůstanou nevysvětlené. Důvod proč se figurky neperou (či co to provádějí) v pračce, nejspíše souvisí s viskozitou kapalin, odstředivou či dostředivou silou gravitačního pole, nebo ze zcela jiných příčin - třeba by to nebylo úplně pohodlné.;-) Fundovanější vysvětlení pro to bohužel nemám, já skončila s fyzikou u těch parciálních derivací...;-D

Díky za nakouknutí.:-):-)

1 0
možnosti
DS

Také děkuji za výlet :-)

1 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo. Díky za přečtení, Dášo.:-):-):-)

0 0
možnosti
JS

Pěkný výlet, dík za možnost courat se z postele :)))

1 0
možnosti
Foto

Dík za nakouknutí z postele.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, fyzika. Gympl jsem přežila s taháky a na VŠ byla jen první dva semestry. Na přednáškách jsme pletly svetry a praktika stačilo odchodit. Nakonec se mi naštěstí povedlo napsat písemku, tak už nic víc nechtěli.

Ale tak ona je zajímavá, když se dobře podá. :-)

Fakt se ty figurky perou???

1 0
možnosti
Foto

Chtěla jsem se zeptat studentů, kteří se u vitríny s figurkami houfovali, ale jakmile jsem se přiblížila, všichni se najednou rozprchli a se "zájmem" si četli dlouhé texty na stěnách.;-D:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlu díky, trochu vzdělání k snídani rozhodně neškodí:-))))

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu, přeji hezký víkend.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^Prijemne cteni a koukani na sobotni rano. Ten kachnozajic me dostal:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za přečtení. V Liberci bylo ke koukání takových věcí, ale to by se sem nevešlo.;-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.