Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

Pobavení a obdiv ke všem učitelům, kteří to nevzdali, a drží se mnohdy jen stébla, jenž tu a tam zesílí a někdy dokonce vykvete... A učitýlek je z toho květu paf, takže zase ráno sbalí krajíček chleba, a jde do "kolbenky"... Pavlo, díky za bezva článek od bezva učitelkyR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky Ivo, za zastavení. Reaguji až teď - právě jsem odběhla od maturit.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

J68a64n55a 82M21a44j21o89v24á

19. 5. 2019 21:05

Skvěle jsem se pobavila. Radost číst. A je radost i vědomí, že takhle mile chytré ženské ve školství vydržely a neutekly. Díky. R^

3 0
možnosti
Foto

Díky moc za komentář. Někdy se tomu sama divím, že už jsem dávno neutekla. Vždycky mě něco drží.;-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavli, to jsi napsala skvěle!!! Máš moje uznání, protože ono někdy hodit na papír skutečné příhody tak, aby to i pak bylo vtipné, to není snadné. A mě jsi pobavila moc! :-)

2 0
možnosti
Foto

Pěníš?

(aneb jak je důležité mít diakritiku) :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Pěním dost často.;-D Například, když nějaké dítě napíše: " pyj hodně vody, ať nejsi dehidrovaný..." aneb Nejen diakritika je důležitá.;-) Díky za nákuk.

2 0
možnosti
Foto

;-DPuberťáci jsou vynalézaví. Ale i učitel si dokáže pěkně naběhnout, že?;-)

Připomněla jsi mi historku, u které jsem bohužel osobně nebyla. Kluk měl popsat plodnici houby, výsledek byl hlava-noha-děloha. Po upozornění, že to snad nemyslí vážně, s ledovým klidem prohlásil, že to mělo být to druhé, to na P. Pančelka ho zarazila, ať radši nepokračuje, ovšem jeho reakce byla: "Já nemyslim, to co vy, (nechci být smazána) ne!";-D

1 0
možnosti
Foto

Po těch létech jsem připravená téměř na všechno, to jsem ale netušila, že si "užijeme" i při češtině takovou legraci.;-D Díky za nákuk.

1 0
možnosti
Foto

R^ No a jak mám teď s vážnou tváří jezdit v tramvaji. Jak do ní nastoupím, určitě si vzpomenu na chvíli, kdy jsme toto téma probírali cestou z blogerského setkání a někdo po mě chtěl v tramvaji označit jízdenku. Nešlo mi to, problém jsem komentovala slovy:" Už jsem to dlouho nedělala," mám totiž Lítačku. ;-D Že se všichni málem složili smíchy je v pořádku, ale moc by mě zajímalo, co si mysleli cestující. Na puberťáky rozhodně nevypadáme. Raději to nebudu více rozebírat;-D;-)

4 0
možnosti
Foto

Když si puberťáci mohou tak často hrát na "dospělé", proč by dospělí občas nemohli být puberťáky? Ano, někdy se nechtěně povedou hlášky, které stojí za to.;-D Díky za nakouknutí, Soňo.:-):-)

2 0
možnosti
DV

D38a76v46i61d 84V46l68k

19. 5. 2019 17:42

Moc hezky napsáno:-)

1 0
možnosti
Foto

R^R^Krásné počteníčko, mňam:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za přečtení, Honzo.:-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.