Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I54v71a91n45a 77L12a82n27c17e

17. 3. 2020 15:49

Jste šikovná, našila jste pěkné roušky. Chodím do práce, zatím bez roušky, nikdo nám je nedal a hlavně, když jsem viděla proceduru, jak si nasadit roušku: nejdříve si pořádně umýt ruce, potom roušku nasadit a už se ji nedotýkat. Jak budu dýchat a vydržet v tom několik hodin a vyhnout se tomu, aby to nebylo horší než lepší.... Svízelná situace.... Krásný den a hodně zdraví....

1 0
možnosti

Říkával nám pan učitel na fyziku, snaha byla, je to za čtyři ... ;-D

Říkaly jsme mu Brácha Ábel ...

=====

A ještě jsem se zasmála přímo od srdce z příspěvků do diskuse .... šijte blaze opakuji po vás .... ;-D

1 0
možnosti

R^R^

Včera jsem ušila 3. Ta první teda nic moc, další dvě už super. dnes mám v plánu ušít pro holky od konkurenčních firem. Jsme na jedné chodbě. A plně s vámi souhlasím.. Opravdu to uklidňuje, pořád se nemohu zbavit takového divného strachu. A u toho šicího stroje to všechno spadne... a udělá to i radost.

2 0
možnosti
Foto

Přesně tak, děkuji Vám za komentář.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

u nás už do obchodu pustí jedině s rouškou, hádej, co budu odpoledne šít ;-)

1 0
možnosti
Foto

Masku na ples?;-) Tak ať se ti dobře šije a díky za nákuk, Bohunko.:-):-):-)

3 0
možnosti

Vidím, že šijete podle stejného návodu, jako má žena. Pandemie se už začíná ekonomicky dotýkat i naší rodiny - na té staré (totalitní) "Veritasce" už se údajně nedá šít, takže se budu muset praštit přes kapsu a poohlédnout se po něčem modernějším.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^U nás máme zásobu z dřívějška, ale na zahradu si ji neberu, jsme přece na dědině;-)tam postačí šátek

1 0
možnosti
Foto

Moje máma také vytasila jednu archivní roušku, z dob kdy jsme byly já a ségra mimina - a připomněla mi, jak stará už ta relekvie je.:-P Pozdravuj u vás na dědině a měj se fajn, Jitko. Hlavně klid a pohoda.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Mám jen šátek přes pusu, bo jsem nenapravitelné nemehlo a šití nedávám.:-)

Jestli máš nějaké navíc, prosím, prosím, smutně koukám.;-)

1 0
možnosti
Foto

Zatím nemám, ale možná ještě vyrobím. Kdesi jsem viděla zajímavý tip, jak přidělat k šátku gumičky a vnitřek rouško-šátku vycpat další vrstvou látky. Česko je lid tvořivý, ani nemusíš umět šít. Měj se v rámci možností fajn, Šárko.:-):-)

1 0
možnosti

Právě jsme se vrátili z atasu, pritahli šicí stroj a a látky, nakoupili tkalouny a Josef se dal do sítí rousek pro lidi z baráku a zbytek hodíme do konzumu k rozebrání. Hezkej den přeju

3 0
možnosti
Foto

Tobě taky, Marku. Šij blaze.:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Už mi z té online výuky (studenti mi jako na potvoru posílají mailem zadané úkoly - skoro se bojím ten mail otvírat), respektive "nicnedělání" doma hrabe, ale hlavně kde vzít roušku a nekrást? Ani kdybych přepadla lékárnu v masce, nic by mi nedali.;-D;-)

2 0
možnosti
Foto

Hezký, líbi se mi moc..R^R^:-) dobré dopoledne a celý den:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, tobě také hezký celý den.:-):-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.