Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavlo, moc pěkný příběh!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Kdy vyrazíme na tu jízdu tím Pacifikem?:-)

1 0
možnosti
Foto

Ježiši, to bylo pěkný!!! R^R^R^

A rada od babičky ohledně koukání do očí, ta je skvělá.

Pavli, určitě budu mít i díky Tvé povídce krásný celý den.V

1 0
možnosti
Foto

Díky moc Zdeňko, taková slova potěší. Tak tedy přeji ti krásný den.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

A opět mám hezké ráno. Díky. :-)))

1 0
možnosti
Foto

A pochvala za blog.R^:-) Naozaj pekné.

1 0
možnosti
Foto

Naozaj pekne, až na ty kovové žebříky nad Jánošíkovými dierami - to byl pro mne docela adrenalin. Díky za nákuk.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Jaj, Žilina! Aj ja som tam takto bola! A ani ja som nebola tá pravá pre maznáčika! Hoci variť som vedela![>-];-DR^

2 0
možnosti
Foto

Díky za nákuk, Ivčo. Tož, pekně vieš po slovensky!;-):-):-)

0 0
možnosti
VN

Vlak jede krajinou a ta dívka už jede za jinou,,,,

za jinou etapou života .....

Pavlo, myslím, že tahle povídka by se líbila i vašim studentům ...R^ zdravím ....;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za nákuk, Vlasto. Studentům bych to snad raději nečetla, ale jak vidno seznámit se dá kdekoliv.;-):-)

1 0
možnosti
IM

Moc pěkně se to četlo, Pavlo, díky:-)R^ Cesty vlakem, babička... ach...

1 0
možnosti
Foto

Já jezdím vlakem ráda a teď jsem si to užila dvakrát pět hodin. Ve vlaku se dobře fantazíruje. Díky za čtení, Ivo.:-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.