Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavli, krásné zastavení. :-)

1 0
možnosti
MV

moc pekny, Pavlo

klidny dny a radost preju

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za nakouknutí, Marku. Tobě taky klidný dny.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavli, děkuji Ti za moc pěkné zamyšlení, fabulovala jsi báječně, moc se mi to líbilo!!! A fotografie se Ti taky povedly, krásně se s příběhem prolínají.R^V

2 0
možnosti
Foto

Díky za přečtení, Zdeňko. Ony vlastně ty fotky byly první - prostě takové náhodné momentky z parku. Příběh vznikl až dodatečně.:-):-)

0 0
možnosti
IM

I62v51a 46M68a51r67k41o36v17á

6. 12. 2020 21:35

Pěkné fotky a pěkné zamyšlení:-)R^

1 0
možnosti
Foto

A měl klid, a puberťačky ať si trhnou.;-) Mě teda ty vánoční hity z rádia jdou na nervy dost.:-P

1 0
možnosti
Foto

Asi jsem ty hity pro tentokrát nějak vytěsnila, vzhledem k tomu, že letos po obchodech nechodím. Většinu věcí jsem koupila online.

Zdravím a díky za nakouknutí.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné fotky, které Vás inspirovaly k předvánočnímu zamyšlení R^

1 0
možnosti
Foto

Díky moc za komentář.:-):-)

0 0
možnosti
LI

Až mě srdce zabolelo, ale krásně - díkyR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za nakouknutí, Ludmilo.:-):-)

0 0
možnosti
IB

Děkuji za pěkné čtení, přiznám se, že také nemám přelom listopadu a prosince ráda. Je to pro mě takové nostalgické období. Vzpomínám a skáčou mi do hlavy chmury. Mějte se hezky:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky moc za čtení. Taky se mějte hezky.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

J97a72n 77Š75i72k

6. 12. 2020 17:57

Ano, souhlasím paní Pavlo, má to tak být...Velmi osamělý chodec má čas přemýšlet, dříve na přemýšlení času bylo málo, protože všechno se tak krásně blýskalo, a je to pryč. Mimochodem moc hezky fotíte. Krásnou neděli přeji

2 0
možnosti
Foto

Díky moc za komentář, Jane. Takhle jsem to asi myslela, že je potřeba se zastavit a přemýšlet o samotě.

Co se týče mého focení, tyhle fotky nejsou úplně kvalitní - jsou pořízené mobilem. Ten pán na lavičce byl nádherný fotografický objekt, ale bylo mi žinantní fotit ho z blízka a ptáčci v krmítku pro změnu moc nespolupracovali.;-D:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.