Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pančelko, opožděně jsem se dozvěděl o špendlíku, děkuji!R^

0 0
možnosti

Neztrácejte nadějiR^... teď jste mi ale připomněla verš: "Láska i naděje, vše ztroskotalo, ležím na břehu, na pustém mořském břehu.." - ...radím a při tom se dneska takhle cítím... to bude asi tím deštěm se sněhem a olověnou oblohou

1 0
možnosti
Foto

Díky moc za nákuk, Ludmilo.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^Zapomnela jsi na romantismus, Pavli. Chtelo by to se poradne zamilovat. Cerstve, bezbreze a opetovane. Hned by Te starosti dnesni doby prestaly trapit:-)

1 0
možnosti
Foto

Romantismus jsme už probrali, ale bohužel tě zklamu: romantismus v literatuře má pramálo společného s romantickou zamilovaností. Každopádně souhlasím s tebou, chtělo by to leccos, aby člověk přišel na jiné myšlenky. Tak třeba někdy časem, teď to prostě musíme nějak všichni ve zdraví přežít, ostatní věci snad přijdou postupně...

Měj se fajn a díky za nákuk, Honzo.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Já jsem ve čtvrtek zjistila, že šestileté dítě ovládá Teamsy líp než já.:-P I když teda uznávám, že poslední dobou jsem špendlila jen náhubek na nástěnku v předsíni.;-D

1 0
možnosti
Foto

Šestiletý neučím, ale puberťáci jsou samozřejmě v počítačové gramotnosti o několik úrovní výše než já. To špendlení byl zásadní objev, ale ještě jsem ho nevyzkoušela v praxi. Díky za nákuk.:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Pavlo, stejně tak s tím bojujeme i my rodiče školáků. Buď ráda, že neučíš našeho zlosyna, to by byl blog jedna báseň. ;-DNeklesej na mysli a užívej si jaro. Pěknou neděli.

1 0
možnosti
Foto

Mně stačí i občasné hlídání "učícího se" dítěte. Smažení na mobilu vedle klávesnice, po jeho zabavení vypnutá kamera a točení na židli. Večer prý pak brečí, že nemá všechny úkoly.

2 0
možnosti
Foto

Každý den a v každé době nám přináší nějaké překvapení. :-) Drž se. V

1 0
možnosti
Foto

Díky, vynasnažím se.:-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.