Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nedávno jsem vyhodila asi pět kartiček.;-D A paměť v mobilu mám plnou, takže mě nedostanou.;-D

Karma, pěkný a vtipný blog.R^

1 0
možnosti

Já jsem podlehl a pořídil si slevovou kartu, když jsem zjistil, že na ni dostanu ještě levnější Grants whisky, než při běžné akci. Kvůli jiným nákupům ji nepoužívám, takže nic dalšího o mně řetězec nezjistí.:-)

2 0
možnosti
ZS

Mám to úplně stejně. Jak slyším slovo apka, tak se rosím. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ano, jsme prehlceni technikou. Díky za blog. R^

1 0
možnosti
Foto

Díky za nakouknutí, Soňo.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Úsměvně na mne působilo, když pokladní v drogerii informovala holku přede mnou "Jestli používáš tampony, tak máme teď v akci" :-)

1 0
možnosti
Foto

To je dobré vědět.;-D Stejně tak by měly být ty apky schopné poznat, jestli se někdo chystá mít sex - v případě, že by byla akce na prezervativy, nebo že někdo trpí průjmem - nabízíme akční toaleťák, atd...:-);-);-)

0 0
možnosti
Foto

J59a92n 25Š64i24k

12. 6. 2021 22:28

Tak má to svoje výhody. Když jsem doma zjistil, že jsem podle nákupního lístku koupil 74 okurek - hadovek a v tašce měl jen dvě, paní vedoucí supermarketu udělala ťuk a ťuk do klávesnice a hned věděla. Nemusela se ani ptát pokladní, jestli náhodou nemarkovala dva vozíky hadovek....Jinak ovšem nevím, proč se chytrému telefonu říká chytrý, když se s ním člověk někdy úplně chytrý být necítí. Všechno má své výhody a nevýhody a pokrok nezastavíme. Dáli se tedy všemu novému říkat pokrok... :-) Hezký večer sobotní paní Pavlo

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za komentář a přeji hezkou neděli.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^Njn, kartičky jsou out, nastupují apky.:-P

1 0
možnosti
Foto

Kartičky zabírají moc místa a můžeš je mít vystavený na falešný jméno a adresu. To apky lépe fungují jako Velký bratr.;-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, moderní technologie jsou pro mě španělská vesnice, takže i kdybych takovou aplikaci chtěl (jakože nechci), prodavači mají smůlu. Děkuji, nechci, říkám většinou s úsměvem na rtech. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Úsměvy si schovávám pro lidi, kteří mne neotravují (já vím, ti prodavači to mají prostě v popisu práce). Díky za nákuk a přeji hezký zbytek víkendu.:-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.