Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Geopolitické hrátky na pískovišti jsou tak trochu věcí anarchického vývoje se svými cyklickými zákonitosmi, které obyčejní smrtelníci nejsou s to ovlivnit. I Sahara je každý den naprosto anarchicky jiná. Vám, Pavlo, karma za v současnosti naprosto nedostatkový selský rozum. Á propos, sovy nejsou čím se zdají být, za pár dní to zjistíme. R^

2 0
možnosti
Foto

Mám pocit, že od dob vynálezu pazourku a pěstního klínu se lidé v zásadě moc nezměnili.

Díky za nákuk, Jaroslave.:-):-)

P. S.: Sovám moc nedůvěřuji, lítaj pod rouškou tmy a houkaj. Děsí mne to.

2 0
možnosti
Foto

Pavlo, já myslím, že sebrat mu kyblíček a lopatičku je málo. Potřeboval by ještě dostat na holou, aby to viděli ostatní správci pískovišť a v budoucnu neměli roupy.

3 0
možnosti
Foto

Jo to zní jako rozumný nápad, ale správci pískoviště moc rozumem neoplývají... Asi.:-/

Díky za nákuk. Trochu jsem měla obavy sem umístit tenhle alegoricko-metaforický blábol, ale člověk občas musí svými plky vyvážit ta moudra místní armády politologů. ;-) Rozhodně to ale nemíním jako recesi.

1 0
možnosti
Foto

Taky zrovna končím s virem. Prý to teda nebyl TEN, mám však trochu pocit, že byl...:-P

2 0
možnosti
Foto

Já mám oficiálně TEN, tím se tedy nechlubím, jen konstatuji. Ještě zítra musím být doma a do školy se po týdnu vyloženě netěším. Díky za nákuk a přeji pevné zdraví.:-):-)

2 0
možnosti
IB

Pavli, děkuji za přínosnou úvahuR^Přeji brzký konec izolace a pokud to bude možné, klidný začátek týdne:-)

3 0
možnosti
RE

Možná pro mnohé absurdní, ale netajím se tím, že se mi nejvíc líbí pískoviště zvané Skandinávie. Tam dokázali, že to jde - mají se všichni zhruba stejně a relativně dobře. Jinak to popisuješ dobře - k tomu průseru vedlo více faktorů. Jak se ale objeví arogantní a frustrovaný člověk s mocí a penězi v rukou, je o průšvih postaráno. Historie se bohužel přesně opakuje.

2 0
možnosti
Foto

Ke Skandinávii mám také velmi pozitivní vztah. Škoda, že má takové sousedy.:-/ Jo a máš pravdu, historie se neustále opakuje a poučení žádné. Díky za nakouknutí.:-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.