Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Příště zkus brambory

1 0
možnosti
Foto

Brambory? Ty házím do přesolených jídel. Ale díky za tip.

0 0
možnosti
IL

Také si telefonní čísla nepamatuji, do banky se také dostanu jedině, když si na telefonu potvrdím, že jsem to já, telefon si hlídejte jako oko v hlavě...

0 0
možnosti
Foto

Paní Pavlo, jednu výhodu to přece má, aspoň Vás nebudou policajti pokutovat, že jste při řízení vozidla telefonovala. (Ale s tím nošením mobilu v zadní kapse riflí je to problém. Připomněla jste mi smutný příběh, který se opravdu stal. pravdu smutný. Moje snacha - zdravotnice se jednou na ulici přichomejtla ke kolapsu jednoho pána. Zatímco se k němu sklonila a ošetřovala ho, nějaký zvědavec ji ze zadní kapsy riflí ukradl mobil. Tož i takové věci se u nás stávají...

1 0
možnosti
IM

Vzhledem k tomu, paní autorko, co vše máte v telefonu uloženo a jak jej dokážete využívat - včetně internetového bankovnictví, to s Vámi zdaleka není tak zlé .. jak uvádíte. Snad Vás potěší, že mnozí uživatelé moderních technologií by svou domnělou, či skutečnou neschopnost v tomto směru nikdy nepřiznala .

1 0
možnosti

Nejlepší je na mobil se až tak nespoléhat a mít všechny zásadní věci (přístup k bankám a jiným institucím) na domácím PC.

1 0
možnosti
Foto

Pavli, děkuji za výborný blog, ráda jsem si Tě po nějaké té odmlce přečetla!!! Jinak, co se mě osobně týká, téma je to spíš okrajové, neboť já mám klasický tlačítkový telefon, který se mi hravě vejde do dlaně, neumí ani poslat mms, ani přijmout, nezná žádné aplikace, ani GPS navigaci, o internetu v životě neslyšel, tak do něj jen občas volám "haló" a rozešlu pár esemesek. No a jak jsem tu vypočítala, co všechno neumí, došlo mi, jaká přírodní žena vlastně jsem.

2 0
možnosti
Foto

Zdeni, podle mne telefon má sloužit k telefonování, a ne ke hraní Sice ho také mám, ale nemám ho ráda. Nejlepší byl ten obyčejný bez zbytečných aplikací.

0 0
možnosti
Foto

Pavla mobil uložila do rýže, zotavuje se tam po náročné koupeli, ozve se Vám, když se z toho vylíže a když ne ... tak je definitivně v pr ... teda ... o další zážitky se na blogu podělí.

3 0
možnosti
Foto

Ahoj, díky za nakouknutí a básničku.

1 0
možnosti
Foto

Pobavilo, omlouvám se, Pavlí, že jsem se smál na Tvůj účet, ale jinak to nešlo. Snad mě pánbůh nepotrestá a nepráskne mi do mobilu bleskem

2 0
možnosti
Foto

Ano, cizí neštěstí potěší... Díky za komentář.

2 0
možnosti
Foto

Pavli, měla jsem v lednu mobil měsíc v záruční opravě a byla jsem na tom úplně stejně. A SIM kartu mi vyndali, údajně jim spadla na zem, omlouvali se mi, jenže to mi bylo na houby. Držím palce, ať to dobře dopadne. Měj se už líp.

1 0
možnosti
Foto

Súzniem, ja som mala mobil cez zimu na bežkách vo vrecku nohavíc a som ho ohla, ale v servise mi ho opravili, mala som ho tam tri dni a bolo mi akosi divne lepšie :) dík za blog

1 0
možnosti
Foto

Díky za čtení, Janka.

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.