Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásně jste měli.;-D A ty luxusní výhledy do dáli...R^

1 0
možnosti
Foto

Výlet byl moc fajn. Výhledy budou snad někdy příště.;-);-D

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, nápadité fotky ... absolutně nejvíc mě ale rozštípla ta první. Kalhoty s peněženkou v zadní kapse. A ten ukazatel mi připomněl, že na Milešovku bych si na počest Sváťi Pulce měl někdy vyšlápnout.R^

1 0
možnosti
Foto

Sváťu Pulce neznám a na Milešovce jsem byla naposled kdysi dávno. Brodili jsme se sněhem.;-) Díky za nákuk, Davide.

Jo a u té peněženky v kalhotech - trochu jsem měla nutkání... no nakonec jsem ji jen vyblejskla.;-D

1 0
možnosti
VN

R^ Sportu zdar, podzimní turistice také .... Pavlo, zdravím... to musela bejt zejma pravím ... A co nápoje, daly se stou zimou do boje ???? ;-D

1 0
možnosti
Foto

Měli jsme s sebou jen čaj. Nikde žádné otevřené "občerstvovny". Díky za nakouknutí Vlasto.:-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.