Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hmm, kochal jsem se, voda a hory, moje milovaná kombinace. A nezklamala jsi, i Ty jsi zmínila zvířata na silnicích. :-) KarmaR^

2 0
možnosti
Foto

Díky za nákuk, Jardo.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Říkala mi jedna paní od komédie, že mě jednou vezme s sebou do Tramtárie. Radek Pastrňák.

Pavlo, moc pěkné. R^

2 0
možnosti
Foto

Díky. Tak Tramtárii si mohu odškrtnout. Ale třeba se tam zase někdy podívám a nebo jinam. Ještě mne čeká v srpnu na pár dní Slovinsko. Ale popozítří vyrážím na kola na Moravu. To víš, prázdniny.

Měj se fajn, Davide.:-):-)

3 0
možnosti
RE

Albánie je "Malá země pro Velké cesty"(tak to mám připraveno, ale zatím.... no, znáš to) Ze severu na jih má sotva 200km, ale potřebuješ na to celej den, tím myslím 24hod... Jinak koukám, že Merjan na Komani má novou loď, my jsme s ním jeli v 2012 a to měl kocábku po tátovi, do které teklo a tak dělal krásné zastávky na koupání a mezitím vylévali s kamarádem kýblema:))

1 0
možnosti
Foto

Díky za nakouknutí, Romane. Byla to doslova paráda. Merjana neznám, ta loď nás pouze míjela, my jeli s takovým týpkem, co za jízdy kouřil hned vedle barelů nafty.;-D

Užívej léta.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné. I předchozí fotoblogR^:-)

3 0
možnosti
Foto

Díky za nakouknutí. Já mám teď psací pauzu, tak fotím a píšu k tomu plky.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Jsi velkej dobrodruh a hezky o tom píšeš i fotíš!R^V

3 0
možnosti
Foto

Dobrodruh moc nejsem, spíše pozorovatel, ale fotím ráda, to jo. Díky za nákuk, Zuzko.:-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.